کد خبر: 217019
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۶:۰۹:۰۰
| |

رییس فدراسیون بسکتبال:

فکر نمی‌کردیم هوا انقدر گرم شود!

رییس فدراسیون بسکتبال در رابطه با مشکل سیستم تهویه هواساز سالن بسکتبال در بازی ایران و قزاقستان، گفت: هر چند در جریان مشکل سیستم سرمایشی سالن بسکتبال در بازی ایران و قزاقستان بودیم، اما زمان کافی برای مرتفع کردن ایرادات کلی سیستم سرمایشی سالن نداشتیم.

فکر نمی‌کردیم هوا انقدر گرم شود!
کد خبر: 217019
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۶:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی در رابطه با مشکل سیستم سرمایشی سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی در بازی ایران برابر قزاقستان، اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته طی نامه‌نگاری اداری با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سعی کردیم مشکلات سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی را مرتفع کنیم و حتی یک هفته‌ قبل از شروع بازی به شرکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کردیم که برای چک سیستم سالن کارشناسان خود را بفرستند تا سیستم هواسازی سالن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت‌: طی بررسی که کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از سیستم هواسازی سالن ورزشگاه آزادی داشتند به ما اعلام کردند که سیستم سرمایشی سالن نیاز به تعمیرات کلی دارد، اما ما زمان کافی برای تعمیرات نهایی نداشتیم و سعی کردیم ایرادات جزئی را بر طرف کنیم تا بعد از این بازی بتوانیم ایرادات کلی سیستم را مرتفع کنیم، اما تصور نمی‌کردیم که هوا به حدی گرم باشد و جمعیت بیش از چهار هزار نفر از این بازی استقبال کنند که سیستم سرمایشی سالن پاسخگوی این تعداد جمعیت نباشد.

طباطبایی خاطر نشان کرد: ما طی تعمیراتی که از سیستم هواسازی سالن داشتیم، تنها یک سوم از مشکلات هواسازی سالن را مرتفع کرده‌ایم. قطعا این میزان جوابگوی جمعیت سالن نبود. هر چند اصلاحات انجام شد اما فکر نمی کردیم در روز بازی ایران مقابل قزاقستان هوا تا به این اندازه گرم شود.

رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه‌ صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: فدراسیون بسکتبال هزینه ای برای تعمیر ایرادات کلی سیستم هواسازی سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی ندارد و این از مسئولیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است که بخواد این مشکل را بر طرف کند. البته کارشناسان این شرکت در سالن بسکتبال از امروز (سه‌شنبه) حاضر شدند و در حال برطرف کردن مشکل سیستم هواسازی سالن هستند تا برای بازی آینده این مشکل مرتفع شود. ضمن این که باید بگویم با وجود این که در جریان ایرادات کلی سیستم هواسازی سالن بسکتبال بودیم و کارشناسان شرکت نیز به ما اعلام کرده بودند که تنها چند سیستم هواساز در سالن کار می‌کند، اما ما زمان کافی برای مرتفع کردن ایرادات کل سیستم را نداشتیم.

وی همچنین درباره علت پخش نشدن بازی ایران و قزاقستان از تلویزیون، بیان‌ کرد: تا به امروز مشکلی برای پخش مستقیم بازی‌های بسکتبال نداشتیم و در این دوره نیز من تصور می‌کردم که این بازی‌ها پخش مستقیم می‌شود، زیرا کانتر پخش مستقیم در زمین بسکتبال مستقر بود و طی قراردادی که سازمان صدا و سیما با فینا دارد من احساس می‌کردم این بازی نیز در حال‌ پخش مستقیم است، اما متاسفانه در جریان قرار گرفتم که این بازی برای کشور خودمان پخش مستقیم نمی‌شود. البته تصور می‌کنم شاید به خاطر پخش بازی‌های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه باشد که این بازی پخش مستقیم نشد.

رییس فدراسیون بسکتبال در پایان خاطر نشان کرد: سازمان صدا و سیما به طور غیر مستقیم به ما اطلاع دادند که این بازی پخش مستقیم ندارد و من تا زمان پخش بازی در جریان این موضوع نبودم. امیدوارم که مسئولان سازمان صدا و سیما برای بازی آینده بسکتبال از نظر پخش مستقیم مشکلی در این زمینه نداشته باشند و بازی‌های بسکتبال طبق روال گذشته پخش مستقیم شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها