کد خبر: 217153
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

افتتاح دفتر تئاتر در جنوب کشور

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان سیستان و بلوچستان با برخی از هنرمندان شهرستان چابهار دیدار و گفت‌وگو کرد.

افتتاح دفتر تئاتر در جنوب کشور
کد خبر: 217153
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به چابهار با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تعدادی از هنرمندان تئاتر و انجمن هنرهای تجسمی چابهار به گفتگو پرداخت و در بخش دیگری از این سفر دفتر تئاتر مردمی چابهار با حضور هنرمندان تئاتر این شهر گشایش یافت.

حسینی در جمع هنرمندان تئاتر چابهار گفت: اینکه دو گروه ثبت شده تئاتر در این شهرستان فعالیت دارند بیانگر میزان رشد فعالیت های هنری این منطقه است. قطعا استعداد و استطاعت این سرزمین آفتاب و امید، بسیار بیشتر از این است و ما با کمک هم باید برای بهسازی امکانات این منطقه بیشتر تلاش کنیم.

بازدید از چند کارگاه طراحی لباس و سوزن دوزی از برنامه های دیگر معان امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چابهار بود. ضمن اینکه اسحاق بلوچ نسب از هنرمندان صاحب نام موسیقی نواحی منطقه چابهار در دیدار با معاون هنری وزیر ارشاد به همراه گروهی از هنرمندان، قطعه «مرید و هانی» (قطعه ای حماسی در فرهنگ بلوچ) را اجرا کرد.

مرتضی کاظمی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقتصاد فرهنگ و هنر و حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز از جمله افرادی بودند که در این سفر معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها