واکنش محمد جواد جمالی نوبندگانی به اظهارات ذوالنوری درباره اعطای تابعیت آمریکا به ۲۵۰۰ ایرانی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

وقت تسویه حساب سیاسی و جناحی نیست/ در این شرایط کشور التهابات را افزایش ندهیم/ ترامپ قابل اعتماد نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است نمایندگان بدانند که در حال حاضر زمان تسویه حساب سیاسی و جناحی نیست و دشمن هم همین را می خواهد.

وقت تسویه حساب سیاسی و جناحی نیست/ در این شرایط کشور التهابات را افزایش ندهیم/ ترامپ قابل اعتماد نیست
کد خبر: 217257
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به توییت ترامپ در ادامه ادعای یک نماینده تندروی مجلس مبنی بر دادن گرین کارت به 2500 ایرانی در جریان مذاکرات برجام، به «اعتمادآنلاین» گفت: آقای ترامپ گفت ایران با تروریسم مبارزه می‌کند و بعد گفت که ایران تروریست است، ترامپ گفت در سوریه نمی‌مانیم اما ماند، در مورد عربستان می‌گفت که مخالف تروریست است و در حال حاضر بیشترین استفاده را از آن‌ها می‌کند. بنابراین نمی‌توان به اظهارات ترامپ اعتماد کرد.

او خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: شرایط کشور، شرایطی نیست که خودمان هم التهاباتی را به آن اضافه کنیم. از همه همکارانم می‌خواهم که وارد مسائل این چنینی نشوند. مهمترین مسئله کشورمان، مشکلات اقتصادی است و امروز روز تسویه حساب جناحی و سیاسی نیست و دشمن هم همین را می‌خواهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر در شرایط کنونی به دنبال تسویه حساب سیاسی باشیم همه ما بازنده هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها