کد خبر: 217280
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۴ ۰۹:۴۸:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از پشت پرده مصاحبه قلعه‌نویی علیه فردوسی‌پور؛

تماسی که باعث دعوای دوباره قلعه‌نویی و فردوسی‌پور شد

امیر قلعه نویی دوباره وارد چالشی بسیار جدی با سرشناس‌ترین چهره تلویزیونی ورزش ایران و دشمن قدیمی خود شد. پرافتخارترین مربی لیگ برتر در مصاحبه‌ای که روز گذشته با رادیو ورزش انجام داد به شدید‌ترین شکل ممکن از سیاست های عادل فردوسی‌پور و کارهایی که در فوتبال ایران انجام می‌دهد انتقاد کرد.

تماسی که باعث دعوای دوباره قلعه‌نویی و فردوسی‌پور شد
کد خبر: 217280
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۴ ۰۹:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| چند ماه قبل که امیر قلعه‌نوعی بالاخره پس از سال‌ها رابطه سیاه با عادل فردوسی‌پور قبول کرد با دوربین برنامه نود مصاحبه‌ای اختصاصی داشته باشد،‌ خیلی ها این تصور را داشتند که رابطه این دو چهره مشهور فوتبال ایران بالاخره بهتر شده و با هم آشتی کرده‌‌اند. در واقع همه فکر می‌کردند که دوران کنایه‌های سنگین این دعوا که روز به روز ابعاد آن بزرگ تر می‌شد با این اتفاق به پایان خواهد رسید. منتهی حالا با اتفاقاتی که پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه در برنامه عادل فردوسی پور رخ داد‌، دعوا دوباره از نو شروع شد! بعد از اینکه کی روش زخم کهنه اختلافات و درگیری‌های خود با برانکو ایوانکوویچ و سایر مربیان شاغل در لیگ ایران را باز کرد،‌ هواداران باشگاه‌های پرطرفدار دوباره در مقابل تیم ملی و کی‌روش قرار گرفتند و در این مدت هم عادل فردوسی‌پور حمایتی تمام قد از کی‌روش داشته و همین مساله با اعتراض هواداران فوتبال ایران و ورزشکاران سرشناس چون علی کریمی نیز همراه شده است.


در چنین شرایطی امیر قلعه نویی هم دوباره وارد چالشی بسیار جدی با سرشناس‌ترین چهره تلویزیونی ورزش ایران و دشمن قدیمی خود شد. پرافتخارترین مربی لیگ برتر در مصاحبه‌ای که روز گذشته با رادیو ورزش انجام داد به شدید‌ترین شکل ممکن از سیاست های عادل فردوسی‌پور و کارهایی که در فوتبال ایران انجام می‌دهد انتقاد کرد و دوباره از برانکو ایوانکوویچ در دعوا با کی‌روش حمایت کرد.


نکته قابل تامل اما علت این مصاحبه از ابتدا تا انتها کنایه‌آمیز قلعه‌نوعی علیه فردوسی‌پور است! پیگیری‌های اعتماد آنلاین نشان می‌دهد که انگار یک مشاجره لفظی تلفنی و مطرح شدن چند باره گلایه‌های قدیمی باعث شده که قلعه‌نویی و فردوسی‌پور باز هم در مقبل هم قرار بگیرند.


شنیده می شود به دنبال حمایت‌های حیرت‌انگیز فردوسی‌پور از کی‌روش،‌ شرایطی فراهم می‌شود که قلعه نویی و فردوسی‌پور یک گفت‌وگو تلفنی داشته باشند امیر در صحبت‌های خود انتقادهایی جدی از عادل مطرح کرده و به او تاکید کرده مانند اسمش عادل باشد و از یک نفر خاص (کی‌روش) در این فوتبال جانب‌داری نکرده و از تخریب کردن منتقدان و دلسوزان فوتبال خودداری کنند.


گفته می شود این انتقادهای امیر قلعه نوعی اصلا در این فضای فعلی که همه چیز علیه فردوسی‌پور است به مذاق این چهره تلویزیونی خوش نیامده و در نهایت عادل به امیر گفته آب آنها قرار نیست توی یک جوی برود و بهتر است هر کدام راه خودشان را بروند. این واکنش فردوسی پور هم البته شرایطی را فراهم کرد که قلعه نویی در مصاحبه با رادیو ورزش باز هم از عادل انتقاد و صحبت‌هایی را مطرح کند که بازتاب گسترده‌ای در سطح جامعه داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها