محمود علیزاده طباطبایی وکیل یکی از متهمان پرونده دکل‌های نفتی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خبر داد:

آخرین جلسه دادگاه دکل‌های نفتی احتمالا اواخر مرداد برگزار می‌شود/ قاضی پرونده دکل‌های نفتی محکم و نفوذ‌ناپذیر است/ یکی از متهمان با نام «عمرکامل السواده» در ایران نیست

وکیل یکی از متهمان پرونده دکل‌های نفتی با اعلام این خبر که احتمالا جلسه آینده دادگاه این پرونده آخر مرداد برگزار می‌شود، گفت: اگر تا زمان رسیدگی و اعلام حکم قاضی فضل‌علی تغییر نکند، فکر می‌کنم حکمی که این قاضی بدهد، بسیار محکم و مستدل خواهد بود، چون روی این قاضی هیچ کسی نمی‌تواند اعمال نفوذ کند.

آخرین جلسه دادگاه دکل‌های نفتی احتمالا اواخر مرداد برگزار می‌شود/ قاضی پرونده دکل‌های نفتی محکم و نفوذ‌ناپذیر است/ یکی از متهمان با نام «عمرکامل السواده» در ایران نیست
کد خبر: 217320
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود علیزاده طباطبایی وکیل یکی از متهمان پرونده دکل‌های نفتی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره زمان برگزاری جلسه بعدی این پرونده گفت: درباره زمان جلسه بعدی تعیین وقت نکردند اما من با قاضی که صحبت کردم، گفت که در حال مطالعه پرونده است احتمالا تا آخر مرداد این کار تمام شود در این صورت جلسه آخرین دفاع را همان محدوده زمانی می‌گذارند.

این وکیل پایه یک دادگستری درباره فاصله زمانی زیاد تا برگزاری جلسه بعد این پرونده عنوان کرد: جلسه آخر که به گفته قاضی پرونده آخر مرداد ماه خواهد بود برای شنیدن آخرین دفاعیات متهمان است.

وکیل یک نفر از متهمان پرونده دکل‌های نفتی در ادامه گفت: در واقع تا به حال 11 جلسه درباره متهمان دکل‌های نفتی گذاشته شده و در این جلسات همه متهمان از خود دفاع و مستنداتی هم ارائه کرده‌اند.

علیزاده طباطبایی در توضیح این موضوع که دلیل طولانی شدن جلسه بعدی دادگاه این پرونده چیست، افزود: طبیعی است که درباره این مستندات قاضی باید یک سری استعلام انجام دهد. همچنین باید منتظر ماند تا جواب این استعلام‌ها بیاید.

او در ادمه توضیح داد: علاوه بر این یکی از متهمان با نام «عمرکامل السواده» ایران نیست و آدرسی هم از او وجود ندارد، بنابراین باید براساس قانون از طریق آگهی او را احضار کنند. همین موضوعات موجب می‌شود که روند کار کمی طولانی شود.

وکیل برخی از متهمان پرونده دکل‌های نفتی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر به رای درباره این پرونده امیدوار است، بیان کرد: در قوه‌قضاییه تعدادی از قضات را داریم که از نظر دانش قضایی، استدلال و سلامت تردید و حرفی در آنها نیست. در واقع حرف اینها در قوه قضاییه حجت است و یکی از اینها همین آقای فضل‌علی قاضی این پرونده است.

علیلزاده طباطبایی درباره زمان اعلام حکم نهایی مطرح کرد: اگر تا زمان رسیدگی و اعلام حکم این قاضی تغییر نکند، فکر می‌کنم حکمی که این قاضی بدهد حکم بسیار محکم و مستدلی خواهد بود و روی این قاضی هیچ کسی نمی‌تواند اعمال نفوذ کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها