کد خبر: 217616
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۵:۴۴:۰۰
| |

پیشتازی فرنگی کاران ایران با 5 پیروزی و یک شکست

کشتی فرنگی نوجوانان جهان کار خود را با 5 پیروزی و یک شکست آغاز کردند.

پیشتازی فرنگی کاران ایران با 5 پیروزی و یک شکست
کد خبر: 217616
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۵:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان 2018 از ظهر امروز (جمعه) به وقت تهران در شهر زاگرب پایتخت کرواسی آغاز شد و 4 نماینده ایران در 5 وزن نخست کار خود را با برد مقابل رقبایشان آغاز کردند اما فرنگی کار سنگین وزن ایران که با وزنی در حدود 96 کیلوگرم مقابل اوزان 110 کیلوگرم به میدان رفته است در نخستین گام شکست خورد.

در وزن 48 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند، سجاد عباسپور دارنده مدال طلای آسیا 2018 پس از استراحت در دور نخست به مصاف لئونید موروز از مولداوی رفت و در پایان با نتیجه ده بر یک و پیش از پایان زمان مبارزه به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. عباسپور برای رسیدن به نیمه نهایی باید از سد کنستانتین تودور از رومانی عبور کند.

در وزن 55 کیلوگرم که 24 کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین خوانساریدارنده مدال برنز آسیا 2018 پس از استراحت در دور نخست به مصاف دیامانتینو فافه از گینه بیسائو رفت که بدلیل حاضر نشدن حریف بر روی تشک، پیروز شد. خوانساری در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مانوئل استویکا از رومانی به روی تشک می رود.

در وزن 65 کیلوگرم که 30 کشتی گیر حضور دارند، حسین قاسمی نفر پنجم آسیا 2018، در دور نخست به مصاف حسن شایا الحارثی از عربستان رفت و در یک کشتی یکطرفه و پیش از پایان وقت نخست مبارزه حریف خود را 9 بر صفر شکست داد. قاسمی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل میکیتا پولیتایف از اوکراین به روی تشک رفت و این حریف را نیز با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. قاسمی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف مسلم عمادایف از روسیه می رود.

در این وزن کشتی گیر اسراییلی در همان دور نخست مقابل کشتی گیر آلمانی با نتیجه سنگین 15 بر 3 شکست خورد. در وزن 80 کیلوگرم که 33 کشتی گیر حاضر هستند، محمد ناقوسی دارنده مدال طلای آسیا در سال 2018،در دور نخست مقابل امیرخان سچویف از روسیه در یک مبارزه سخت در حالیکه 3 بر صفر عقب بود در نهایت 4 بر 3 به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

وی در دومین مبارزه باید به مصاف استرگنبرگ از هلند برود. در این وزن کشتی گیر اسراییل نیز حضور دارد و با یک پیروزی راهی یک هشتم نهایی شد. در وزن 110 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند، محمدرضا عبدیان دارنده مدال برنز آسیا 2018 که با حدود 14 کیلوگرم وزن کمتر نسبت به حریفان پا به این رقابت‌ها گذاشته است،

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها