کد خبر: 217644
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

گفت‌وگوی ویدئویی اعتمادآنلاین با الیاس حضرتی، قائم‌مقام دبیر کل حزب «اعتماد ملی» درباره آخرین تحولات این حزب

الیاس حضرتی، قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتمادملی با تاکید بر این موضوع که این حزب وارد فصل جدیدی از فعالیت‌های خود شده است، درباره برنامه‌های آینده گفت: تصمیمات با همفکری اعضای شورای مرکزی گرفته شده و از این به بعد هم بر همین اساس پیش خواهد رفت. اعتقاد و نظر اکثریت اعضا موافق با افکار عمومی اصلاح‌طلبان است و تلاش می‌کنیم در اولین فرصت اختلاف‌نظرها را رفع کنیم.

حجم ویدیو: 452.33M | مدت زمان ویدیو: 00:17:23 دانلود ویدیو
کد خبر: 217644
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حزب اعتماد ملی امروز با حضور 33 نفر از اعضای خود انتخاباتش را برای تعیین قائم‌مقام، سخنگو و روسای دفاتر برگزار کرد. براساس اساسنامه این حزب این‌گونه امور بر عهده دبیرکل است و شیخ مهدی کروبی در نامه‌ای مکتوب که از حصر به اعضا نوشته چنین اختیاری را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی محول کرده است.

جلسات حزب اعتماد ملی با حضور 28 نفر رسمی است و اعضای این حزب امروز با اکثریت آرا به نفرات انتخابی رای دادند تا فعالیت‌های این حزب وارد مرحله جدیدی شود.

الیاس حضرتی که به عنوان قائم‌مقام حزب اعتمادملی انتخاب شده است در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتمادآنلاین» تاکید کرد: حزب اعتماد ملی همه نیرو و توان خود را برای رفع حصر شیخ مهدی کروبی دبیرکل حزب و آقای موسوی و خانم رهنورد و همچنین رفع محدودیت‌ها از آقای خاتمی به کار خواهد برد.

او همچنین عنوان کرد که حزب اعتماد ملی با توجه به مشکلات کشور برای کمک به دولت برنامه‌ریزی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها