کد خبر: 217752
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۱:۰۰
| |

عضو هیأت رئیسه مجلس:

ریاض اولین بازنده ماجرای نفتی خواهد بود

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است اگر کار به جایی برسد که صادرات نفت ایران صفر شود نمی‌گذاریم نفت کشورهای دیگر نیز صادر شود و عربستان نخستین کشوری خواهد بود که در این زمینه ضرر می‌کند.

ریاض اولین بازنده ماجرای نفتی خواهد بود
کد خبر: 217752
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۱:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده، با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه نفتی گفت: تدابیر و نقشه های دشمن بر این است که کشور ما از مسیر استقلال و هویت خارج شده و دچار ایراد و اشکال شود تا دیگر نفوذی در منطقه نداشته باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: ما در چارچوب مسیری که 40 سال در آن حرکت کرده و به موقعیت فعلی دست پیدا کرده ایم گام بر می داریم، مسیری که آسیبی به کسی نزده و همواره به داد مظلومان جهان رسیده است اما امروز آمریکایی ها در صدد برداشتن نان از سفره مردم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه همانطور که مواد حیاتی همچون آب و هوا برای ما ضرورت دارد، غذا و آسایش هم جزء تداوم و آینده زندگی است، عنوان کرد: اگر قرار باشد گلوی جمهوری اسلامی را بفشارند که از حرکت در مسیر پیشرفت متوقف شویم، طبیعتا ما نیز دست روی دست نگذاشته و مسیر گلوی آنها را می فشاریم پس اگر آنها قصد غرق کردن ما را داشته باشند ما نیز از ابزارهای خود استفاده می کنیم.

رنجبرزاده ادامه داد: آمریکایی ها قصد دارند با تنگ کردن عرصه بر مردم ایران و افزایش مشکلات معیشتی و اقتصادی، جنگ داخلی در کشورمان راه بیاندازند اما آنها با فرمول جمهوری اسلامی آشنا نیستند که در زمینه مقابله با چنین دسیسه هایی کارآزموده و آبدیده هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به ادعای عربستان مبنی بر توانایی این کشور برای جایگزینی نفت ایران، خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر کار به جایی برسد که صادرات نفت ایران صفر شود همانگونه که رئیس جمهور اظهار داشت نمی گذاریم نفت کشورهای دیگر نیز صادر شود پس عربستان نخستین کشوری خواهد بود که در این زمینه ضرر می کند البته جمهوری اسلامی هیچگاه آغازگر جنگی نخواهد بود و از ابزارهای خود زمانی استفاده می کند که دشمن شعله ای علیه کشورمان روشن کند.

منبع:خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها