کد خبر: 217804
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۲:۵۹:۰۰
| |

مدیرکل بهزیستی استان سمنان مطرح کرد:

کودک‌آزاری و معلول‌آزاری، بیشترین دلیل تماس با اورژانس اجتماعی سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: کودک‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری بیشترین دلیل تماس با اورژانس اجتماعی در این استان طی یک سال اخیر بوده است.

کودک‌آزاری و معلول‌آزاری، بیشترین دلیل تماس با اورژانس اجتماعی سمنان
کد خبر: 217804
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۲:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: کودک‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری بیشترین دلیل تماس با اورژانس اجتماعی در این استان طی یک سال اخیر بوده است.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی یک سال گذشته بالغ بر 2345 نفر در استان سمنان از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه کودک‌آزاری در صدر دلایل تماس با اورژانس اجتماعی در استان است، افزود: بعد از کودک‌آزاری، همسرآزاری، معلول‌آزاری، فرار از منزل، زنان در معرض آسیب، خودکشی و اختلافات حاد خانوادگی به ترتیب در رتبه‌های بعدی بیشتری فراوانی تماس قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت اورژانس اجتماعی در چهار شهرستان بزرگ این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر اورژانس اجتماعی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار فعالیت دارد که فعالیت اورژانس اجتماعی در دو شهر سمنان و شاهرود در دو نوبت صبح و عصر و در دو شهرستان دامغان و گرمسار تنها در نوبت صبح انجام می‌شود.

وی از فعالیت بیش از 30 کارشناس، روان‌شناس و مددکار اجتماعی در اورژانس‌های اجتماعی چهارگانه این استان خبر داد و افزود: علاوه بر خدمات مشاوره‌ای و روانشناسانه در اورژانس اجتماعی استان سمنان، خدماتی نظیر کمک‌های مالی موردی، برگزاری دوره‌های آموزشی و...نیز انجام می‌شود.

قرار است تا دقایقی دیگر معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور از اورژانس اجتماعی سمنان بازدید کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها