کد خبر: 217823
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

علی دوستی‌مهر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

بازی‌های آسیایی می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی را بالا ببرد/ برای صعود به المپیک باید برنامه‌ریزی داشته باشیم/ همه باید از کرانچار حمایت کنند

قرعه‌کشی مرحله گروهی فوتبال بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار و تیم ملی امید ایران با عربستان، کره شمالی و میانمار هم‌گروه شده است.

بازی‌های آسیایی می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی را بالا ببرد/ برای صعود به المپیک باید برنامه‌ریزی داشته باشیم/ همه باید از کرانچار حمایت کنند
کد خبر: 217823
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی امید بعد از انتخاب کرانچار به‌عنوان سرمربی تمرینات آماده‌سازی خودش را آغاز کرده تا با قدرت گام در بازی‌های آسیایی بگذارد. این بازی‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای آماده‌سازی امیدهای ایران در مسیر صعود به المپیک باشد، آرزویی که نیم‌قرن است هواداران فوتبال ایران به دلشان مانده است.

علی دوستی‌مهر، مربی پیشین تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در خصوص قرعه‌کشی این بازی‌ها و رقیبان ایران در بازی‌های آسیایی به اعتمادآنلاین گفت: تیم ملی امید چند سالی است که نتایج خوبی کسب نکرده و همه اهالی فوتبال نگران این ماجرا هستند. باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب شرایط را برای صعود تیم امید به بازی‌های المپیک فراهم کنیم.

او افزود: برنامه‌ریزی مناسب در همه رشته‌های ورزشی یک اصل است. فدراسیون فوتبال باید بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر بگیرد و اردوهای مناسبی را برای تیم ملی فراهم کنیم تا تیم ملی بتواند به المپیک برود. بعد از حضور موفق تیم ملی در جام جهانی به نظر می‌رسد فوتبال ایران به این شخصیت رسیده که بتواند در همه رده‌های سنی به‌آسانی به تورنمنت‌های مختلف راه پیدا کند.

دوستی‌مهر در ادامه بازی‌های ایران با تیم‌های حاضر در گروهش را فرصتی مناسب برای تیم ملی عنوان کرد و گفت: بازی با عربستان، میانمار و کره شمالی 3 بازی تدارکاتی خوب برای تیم امید است. اگر هدف فدراسیون فوتبال رسیدن به المپیک است، باید این تیم ملی امید را در مسابقات مختلف شرکت بدهیم، بدون اینکه ترسی از نتایج تیم داشته باشیم. این بهترین فرصت است که بازیکنان تیم ملی در کنار هم بازی کنند. این بازی‌ها می‌تواند اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان تیم ملی تزریق کند؛ ضمن اینکه بازیکنان می‌توانند در این بازی‌ها به تکامل تاکتیکی برسند.

این مربی پیشین تیم ملی درباره انتخاب کرانچار به‌عنوان مربی تیم ملی امید گفت: اگر فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده است که کرانچار شایستگی هدایت تیم ملی المپیک ایران را دارد همه اهالی فوتبال باید پای این انتخاب بایستند. همه باید کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم که امیدهای ما بتوانند به المپیک بروند و به آرزوی 50 ساله فوتبال ایران پایان ببخشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها