کد خبر: 217824
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

فرزاد‌ موتمن در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

حقوق معنوی و مادی در سینمای ایران یک نوع شوخی است/ امیدوارم به‌زودی فیلم «سراسر شب» را اکران کنیم

فرزاد‌ موتمن گفت: «پروانه نمایش فیلم «سراسر شب» صادر شده است و امیدوارم به‌زودی بتوانیم فیلم را اکران کنیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مهر یا آبان فیلم «سراسر شب» نمایش عمومی خواهد داشت.»

حقوق معنوی و مادی در سینمای ایران یک نوع شوخی است/ امیدوارم به‌زودی فیلم «سراسر شب» را اکران کنیم
کد خبر: 217824
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرزاد موتمن چند وقتی است که در دور شانس قدم بر نمی دارد. آخرین فیلم او «سراسر شب» حتی رأی کافی هیات انتخاب جشنواره سی‌وششم فیلم فجر را هم برای حضور در لیست فیلم‌های حاضر در جشنواره به دست نیاورد و عملا اطلاعات و تصویر درستی از این فیلم وجود ندارد . اما موتمن در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر از اکران این فیلم در مهرو آبان امسال می‌دهد.

فرزاد‌ موتمن، کارگردان فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» درباره حضور این فیلم در جشن خانه سینما به اعتمادآنلاین گفت: «اکنون دو فیلم در لیست جشن خانه سینما دارم که هردو هم پروانه ساخت و نمایش دارند و مشکل خاصی ندارند. اگر به انتخاب من باشد تمایل دارم فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» در جشن حضور داشته باشد و داوری شود. به این دلیل که متاسفانه این فیلم به خوبی دیده نشد. البته در مورد این فیلم من تصمیم‌گیرنده نیستم و تهیه‌کننده باید درباره آن نظر دهد. در حال حاضر هیچ ارتباطی با تهیه‌کننده این فیلم ندارم و البته تمایلی هم در این رابطه برایم وجود ندارد.»

موتمن ادامه داد: «آقای سعید عصمتی تهیه‌کننده فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» هستند و نمی‌دانم قرار است چه تصمیمی درباره فیلم بگیرد. متاسفانه در زمان ساخت این فیلم از سوی او دچار مشکلاتی شدم که ترجیح می‌دهم اصلا دیگر سراغش هم نروم. حقوق معنوی و مادی در این سینما یک نوع شوخی است. چنین حقی را برای کارگردان قائل نیستند و ما هم به دنبال آن نمی‌رویم. برای من شرایط امروز سینما مهم نیست به این دلیل که 40 سال است ما در سینما عذاب می‌کشیم.»

کارگردان فیلم «سراسر شب» درباره اکران آن گفت: «پروانه نمایش فیلم «سراسر شب» صادر شده است. امیدوارم به زودی بتوانیم فیلم را اکران کنیم. پخش کننده فیلم هم به احتمال فراوان «فیلمیران» خواهد بود، اما هنوز چیزی قطعی نیست. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مهر یا آبان فیلم نمایش عمومی خواهد داشت.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها