جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

حضور فعال پلیس راهور در زمان اوج بار ترافیک صبحگاهی در پایتخت

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اوج بار ترافیکی صبحگاهی از ساعت 6 تا 6:30 بوده است، گفت: مأموران پلیس راهور از ساعت 5:30 در معابر حضور فعال دارند.

حضور فعال پلیس راهور در زمان اوج بار ترافیک صبحگاهی در پایتخت
کد خبر: 217839
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۵:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اوج بار ترافیکی صبحگاهی از ساعت 6 تا 6:30 بوده است، گفت: مأموران پلیس راهور از ساعت 5:30 در معابر حضور فعال دارند.

وی افزود: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات شهر تهران، بار ترافیکی صبحگاهی زودتر شروع شده و برخی معابر که ترافیک صبحگاهی‌شان در حدود ساعت 7 یا 8 شروع می‌شد، امروز زودتر بار ترافیکی صبحگاهی را تجربه کردند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به این تغییر ساعت بار ترافیکی ورودی به شهر تهران نیز زودتر آغاز شد در حال حاضر بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال جذب شدن است.

سرهنگ عابدی گفت: اوج بار ترافیکی صبحگاهی امروز از ساعت 6 تا 6:30 بوده است.

این مقام ارشد راهور فاتب با اعلام این مطلب که عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت 5:30 صبح در سطح معابر مستقر بوده‌اند، از رانندگان درخواست کرد که همواره قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را لحاظ کنند.

وی گفت: پلیس راهور پیش‌بینی‌های لازم ترافیکی را برای زمان تعطیلی ادارات در نظر گرفته و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سرهنگ عابدی از رانندگان درخواست کرد که با توجه به تردد عابران پیاده در معابر در هنگام رانندگی حتماً توجه به جلو و سرعت مطمئنه را مدنظر داشته باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها