استاندار همدان مطرح کرد:

 قصد برخورد قهری با بازاریان را نداریم

استاندار همدان با بیان اینکه جلسات تنظیم بازار باید مستمر باشد گفت: به هیچ وجه بر بازاریان و کسبه فشار و اجحاف نشود چرا که قصد برخورد قهری با آنان را نداریم اما با کسانی‌ که به تذکرات توجه نمی‌کنند باید برخورد کرد.

 قصد برخورد قهری با بازاریان را نداریم
کد خبر: 217841
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدناصر نیک‌بخت استاندار همدان شنبه 16 تیر در کارگروه تنظیم بازار استان همدان، با بیان اینکه شرایط کشور حکم می‌کند همه باهم متحد باشیم چراکه با دشمن بدعهد و جنایتکاری روبرو هستیم، اظهار کرد: واردات گوشت باید تأثیر خود را در کاهش قیمت این کالا نشان دهد و فقط ثبات قیمت‌ها کافی نیست و نباید اجازه دهیم هر کس گوشت را به هر قیمت عرضه کند.

وی از سازمان جهادکشاورزی خواست سهمیه گوشت استان را افزایش دهد تا به شهرستان‌ها هم داده شود و از شرکت پشتیبانی امور دام استان در خواست کرد قیمت خرید مرغ را افزایش دهد و افزود: هیچ مرغی نباید روی دست مرغداران بماند و شرکت پشتیبانی باید تمام مرغ‌های تولیدی استان را بخرد.

نیک‌بخت با بیان اینکه به کسی اجازه نمی‌دهیم از شرایط سوءاستفاده کند، خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام باید مرغ را از تولیدکنندگان خریداری کند پس چرا امروز و فردا می‌کنید؟ باید به کشتارگاه بروید و کشتارگاه‌ها را مدیریت کنید و هیچ کشتارگاهی حق ندارد خودسرانه کار را تعطیل کند.

وی درباره تأمین لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران نیز اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نمایندگی‌ها را برای دریافت سهمیه لاستیک معرفی کند و نباید سهمیه لاستیک استان خالی شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در استان، یادآور شد: تعدادی از فعالان صنف لوازم خانگی برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کردند اما انصراف دادند درحالیکه جنس در انبار دارند که اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید ورود کند چرا که کاملا واضح است منظورشان از این کار چیست. اگر قرار است کالاهایشان را در انبار نگه دارند تا اجناس گران شود جزء اهتکارکنندگان هستند.

نیک‌بخت با بیان اینکه بازاریان همدان متدین و شریف هستند، گفت: به هیچ وجه بر بازاریان و کسبه فشار و اجحاف نشود اما با کسانی‌که به تذکرات توجه نمی‌کنند باید برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات سعی کند با مدارا با بازاریان برخورد کند، تأکید کرد: قصد برخورد قهری با بازاریان را نداریم اما تا جایی‌که بازار همکاری کند اینگونه خواهیم بود.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش از آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن همدان- ملایر طی 2هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: عملیات اجرایی راه‌آهن همدان-ملایر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز خواهد شد همچنین وزیر درباره اختصاص بودجه به راه‌های روستایی بالای 20خانوار استان و اتصال راه روستایی مرادبلاغی به آزادراه همدان ساوه موافقت کرد و در جلسه‌ای که با وی داشتیم اعتباری برای مسیر ملایر به توره و اراک و تکمیل راه ملایر به بروجرد داده شد.

وی با بیان اینکه تأکید رئیس جمهور این است که همه مدیران کنفرانس مطبوعاتی داشته باشند، گفت: هیچ اطلاعاتی که باعث تشدید التهابات شود، نباید داده شود بلکه باید به مردم امید داد و رسانه‌های استان که تا کنون خوب عمل کرده‌‍اند همچنان با مسئولان برای حل مشکلات مردم همکاری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها