کد خبر: 217941
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

حمایت سازمان سینمایی از دانشجویان حوزه سینما

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری به منظور ایجاد پیوند میان دانشگاهیان و دانشجویان با سینمای ایران از پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه سینما حمایت می‌کند.

حمایت سازمان سینمایی از دانشجویان حوزه سینما
کد خبر: 217941
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در نظر دارد به منظور ایجاد پیوند میان دانشگاهیان و دانشجویان با سینمای ایران و جهت دهی به تحقیقات و مطالعات دانشجویان به سوی مهمترین مسایل حوزه سینما و برای بهره‌گیری از توان علمی و پژوهشی آنها برای انجام پژوهش‌های کاربردی برای حل بهتر مسایل سینما و نیز گسترش تعاملات سینماگران با محیط‌های علمی، طرحی را برای حمایت از پایان نامه‌های دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر و همچنین حوزه های علمیه در قالب ارایه پژوهش هایی به دانشجویان این مراکز به انجام رساند.

تمامی اساتید و دانشجویان علاقمند به مسایل و موضوعات سینمایی برای مشارکت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی معاونت توسعه و فناوری سازمان سینمایی به آدرس http://apf.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین شماره‌های 7-66435683، 66563220 و 66563200 در معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی پاسخگوی سوالات در این زمینه خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها