کسب دو مدال نقره تیمی کامپوند در کاپ آسیا

در ادامه رقابت‌های تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان و مردان موفق به کسب دو مدال نقره شدند و تیم ریکرو از دستیابی به مدال بازماند.

کسب دو مدال نقره تیمی کامپوند در کاپ آسیا
کد خبر: 218268
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابتهای تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه کمانداران تیم کامپوند در بخش زنان و مردان موفق به کسب دو مدال نقره در این رقابتها شدند.

در این رقابتها تیم کامپوند مردان با ترکیب اسماعیل عبادی، امیر کاظم‌پور و نیما محبوبی در ابتدا تیم ویتنام را با نتیجه 229 بر 228 شکست داد، سپس در برابر هند با نتیجه 228 بر 227 به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

تیم کامپوند مردان در مرحله فینال کاپ آسیا با نتیجه 236 بر 239 رقابت را به تیم کره واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در بخش بانوان نیز تیم ایران با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و راحله فارسی در ابتدا به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 234 بر 217 این تیم را شکست داد، سپس با نتیجه 228 بر 277 برابر تایوان به پیروزی رسید و راهی فینال شد. تیم کامپوند بانوان در این مرحله با نتیجه 226 بر 230 بازی را به کمانداران کره واگذار کرد و به مدال نقره کاپ آسیا رسید.

همچنین در بخش ریکرو؛ تیم بانوان با نتیجه 5 بر یک برابر هند شکست خورد و تیم ریکرو مردان نیز با نتیجه 5 بر 3 دیدار را به تیم ویتنام واگذار کرد و از دور رقابتهای کاپ آسیا کنار رفتند.

تیم میکس ریکرو نیز با ترکیب پارمیدا قاسمی و صادق اشرفی در دور نخست مرحله حذفی برابر تیم ویتنام به میدان رفت و با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و از رقابتهای کاپ آسیا حذف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها