گزارش اعتمادآنلاین از وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال؛

جدایی جابر از استقلال قطعی شد/ جپارف در استقلال ماندنی شد

سرور جپارف هافبک میانی فصل گذشته استقلال در فصل بعد هم آبی‌پوش می‌ماند.

جدایی جابر از استقلال قطعی شد/ جپارف در استقلال ماندنی شد
کد خبر: 218300
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۰:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران آغازشده و تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکن جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان خودشان برای لیگ هجدهم هستند. استقلال در ابتدای فصل نقل و انتقالات با چند بازیکن جدید مانند آقاخان، دانشگر و تیموری قرارداد امضا کرد.

جپارف در استقلال ماندنی شد

بعد از جدایی امید ابراهیمی از استقلال و پیوستن به لیگ قطر مدیران استقلال تلاش دارند تا با جپارف، منتظری و دیگر بازیکنان اصلی تیمشان تمدید کنند تا لیگ هجدهم را باقدرت آغاز کنند. حالا خبرهایی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که جپارف با مدیران استقلال به توافق رسیده است. قرار است جپارف راهی ترکیه شود و همان‌جا بعد از توافق با استقلالی‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم اضافه شود. حضور جپارف در استقلال قطعی است و خبر تمایل نداشتن او به حضور در ایران صحت ندارد. به‌احتمال‌زیاد تیام هم به اردوی آبی پوشان در ترکیه اضافه می‌شود تا قرارداد خودش با آبی‌های پایتخت را تمدید کند.

جدایی جابر از استقلال

جابر انصاری، مهاجم استقلال که تمرینات خود برای فصل جدید را زیر نظر شفر دنبال می‌کرد، از فهرست مسافران آبی‌های پایتخت برای اردوی ترکیه خط خورد و در آماده‌سازی آبی‌ها برای لیگ هجدهم حضور نخواهد داشت.

به‌این‌ترتیب باید گفت انصاری در فهرست شفر جایی نخواهد داشت و همکاری او با استقلال به پایان رسید.

تماس مدیران استقلال با منتظری

پژمان منتظری بعد از بازگشت از قطر دوباره به استقلال پیوست تا فوتبالش را در این تیم دنبال کند. منتظری بعد از پایان جام جهانی و بازگشت تیم ملی به ایران در حال استراحت است و هنوز در تمرین آبی پوشان حاضر نشده است. هرچند که منتظری یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما با پیشنهاد یک تیم قطری مواجه شده و به‌احتمال‌زیاد دوباره به لیگ ستارگان قطر می‌رود. حالا مسئولان استقلال درصدد هستند تا این بازیکن را حتماً حفظ کنند. آن‌ها به منتظری پیغام داده‌اند که به باشگاه بیاید تا در مورد فصل آینده با وی مذاکره کنند. این در حالی است که گفته می‌شود استقلالی‌ها هنوز مطالبات منتظری را پرداخت نکرده‌اند. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی بین منتظری و استقلال رقم خواهد خورد.

علی کریمی در راه استقلال

جدایی امید ابراهیمی از استقلال شوک بزرگی به این تیم و مربی آلمانی آن‌ها بود. شفر بعد از شنیدن خبر جدایی ابراهیمی از استقلال عصبانی شد و حسابی در تمرین آبی‌ها گردوخاک کرد؛ او در مصاحبه با خبرنگاران درواکنش به جدایی ابراهیمی از استقلال گفته بود که ابراهیمی فرمانده و قلب تیم ما بود. حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که مدیران استقلال به دنبال جذب علی کریمی هافبک فصل پیش سپاهان هستند. او در تمرینات تیم ملی مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. البته کریمی برای پیوستن به استقلال باید در تست پزشکی این تیم شرکت کند و بعد از قبولی در این تست می‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها