معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به اصفهان:

اصلی ترین مسئله استان اصفهان موضوع آب است/ استان اصفهان در تاریخ تحولات کشور پیشرو و پیشتاز بود

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و بهره برداری از چند طرح و پروژه مهم صنعتی و زیربنایی، دقایقی پیش وارد استان اصفهان شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.

اصلی ترین مسئله استان اصفهان موضوع آب است/ استان اصفهان در تاریخ تحولات کشور پیشرو و پیشتاز بود
کد خبر: 218331
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جهانگیری قرار است تا ساعتی دیگر مجتمع فولاد سبا را افتتاح کند و شرکت در جلسه شورای اداری استان اصفهان، رونمایی از پرتال سرمایه گذاری و برند شهر اصفهان و نیز افتتاح خط یک قطار شهری اصفهان از دیگر برنامه های دکتر جهانگیری در این سفر یک روزه است.


معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه مردم انقلابی اصفهان همواره در تاریخ کشور و تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقش پیشرو و پیشتاز داشته اند، گفت: برای من و همراهان توفیق بزرگی است که در این سفر خدمت آنها رسیده و ادای ادب و احترام کنیم.


وی با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه ارزنده ای در حوزه اقتصادی و صنعتی دارد، گفت: باید به مسائل استان در سطح کلان و ملی نگریسته شود.


جهانگیری گفت: استان اصفهان در برخی رشته های مهم صنعتی نظیر فولاد رتبه نخست را در کشور دارد و در این سفر ضمن گفتگو با مدیران ارشد این بخش از طرح هایی که تکمیل شده بازدید خواهیم کرد.


معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائل استان اصفهان موضوع حمل و نقل شهری است، گفت: برنامه ریزی دولت در این جهت است که در همه کلان شهرها موضوع حمل و نقل عمومی و بویژه راه اندازی قطار شهری در دستور کار قرار گیرد تا در حاشیه آن به مسائل زیست محیطی نیز توجه ویژه ای شده باشد.


وی با اشاره به اینکه در کنار همه امتیازها و فرصت ها مشکلات و چالش هایی نیز وجود دارد، گفت: اصلی ترین مسئله استان اصفهان موضوع آب است البته کم آبی یکی از مهمترین مسائل پیش روی کشور است و ما در اکثر استانهای ایران با این مشکل روبرو هستیم.


جهانگیری افزود : استانهایی که در حوضه آبریز اصفهان قرار دارند نظیر استان خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری نیز با مسئله آب دست و پنچه نرم می کنند و باید با کمک مسئولین،‌ مردم و صاحب نظران به راهکارهایی برسیم که مشکلات مردم در زمینه آب شرب، کشاورزی و نیز نیاز بخش صنعت به نحو مطلوب برطرف شود.


گفتنی است در این سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان دستگاه های دولتی دکتر جهانگیری را همراهی می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها