احمد مهرانفر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

«خجالت نکش» در گیشه موفق بوده است/ یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های دوران حرفه‌ای خودم را تجربه کردم

احمد مهرانفر گفت: «تغییراتی در فیلمنامه فیلم «خجالت نکش» رخ داده بود که نقش را بسیار سخت کرد. در ابتدا عقیده داشتم که فیلم را بازی نکنم. به آقای مقصودی گفتم که بازی نمی‌کنم، اما بعد از مدتی فکر کردم که در این فیلم بازی کنم، زیرا نقش متفاوتی بود و برای خودم هم این تجربه جالب بود.»

«خجالت نکش» در گیشه موفق بوده است/ یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های دوران حرفه‌ای خودم را تجربه کردم
کد خبر: 218332
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است. این فیلم با بازی احمد مهرانفر بعد از 10 هفته نمایش بیش از 4 میلیارد تومان فروش داشته است. مهرانفر که بازیگر نقش اصلی این فیلم است اعتقاد دارد در نقشی متفاوت نسبت به نقش‌های گذشته‌اش بازی کرده است.

احمد مهرانفر بازیگر فیلم «خجالت نکش» درباره بازی در این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «تغییراتی در فیلمنامه فیلم رخ داده بود. زمانی که فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که با این تغییرات نقش بسیار سخت شده است. در ابتدا عقیده داشتم که فیلم را بازی نکنم. به آقای مقصودی گفتم که بازی نمی‌کنم، اما بعد از مدتی فکر کردم که در این فیلم بازی کنم، زیرا نقش متفاوتی بود و برای خودم هم این تجربه جالب بود. برای بازی در این فیلم تمرینات زیادی را پشت سر گذاشتم. این نقش خصوصیات رفتاری و حرکتی خاصی داشت که معتقدم به آنها نزدیک شدم.»

مهرانفر ادامه داد: «با رضا مقصودی مشورت‌های زیادی داشتم. این همفکری‌ها باعث شد که به نقش بیشتر نزدیک شوم. احساس می‌کردم مخاطب با این نقش ارتباط نزدیک و خوبی برقرار نخواهد کرد، چرا که معتقد بودم مخاطب این نوع از بازی را به خوبی درک نخواهد کرد. اما تمام تلاشم این بود که به این شخصیت نزدیک شوم. بازی کردن چنین نقش‌هایی بسیار سخت است و اگر باز چنین پیشنهادی داشته باشم قطعا بازی نمی‌کنم. بسیاری می‌گویند که این نقش کمدی بوده و شبیه به نقش‌های قبلی، اما باید تاکید کنم که تفاوت این شخصیت با تمام کارهایی که تا به امروز داشته‌ام مشهود است.»

بازیگر فیلم «خجالت نکش» درباره اکران این فیلم هم گفت: «اکران فیلم با موفقیت‌های زیادی همراه بود. به هر حال در این وضعیت بد اقتصادی وقتی فیلمی 4 میلیارد می‌فروشد به این معنا است که قطعا در گیشه موفق بوده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها