کد خبر: 218341
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۱:۵۱:۰۰
| |

بهای جهانی طلا اندکی بالا رفت

کاهش اطمینان به ثبات بازارها پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا سبب شد امروز(سه شنبه) قیمت طلا در بازارهای جهانی اندکی افزایش یابد.

بهای جهانی طلا اندکی بالا رفت
کد خبر: 218341
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۱:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرگزاری رویترز انگلیس، ثبات شاخص دلار را دلیل دیگر تغییر ناچیز قیمت فلز زرد عنوان کرد.


قیمت تحویل فوری یا آنی طلا در ساعت 57 دقیقه بامداد امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با یک دهم درصد افزایش نسبت به دیروز، به یک هزار و 258 دلار و 12 سنت در هر اونس رسید. طلا دیروز در این بازار با ثبت قیمت یک هزار و 265 دلار و 87 سنت در هر اونس، بالاترین قیمت از 26 ژوئن (پنج تیر) را تجربه کرد.


در بازار کامکس آمریکا نیز هر اونس طلا به بهای یک هزار و 258 دلار و 70 سنت در هر اونس معامله شد که نسبت به دیروز یک دهم درصد افزایش دارد.
وزیر امور خارجه انگلیس دیروز (دوشنبه) در اعتراض به برنامه «ترزا می» نخست وزیر این کشور برای حفظ روابط تجاری با اتحادیه اروپا پس از خروج بریتانیا از این اتحادیه از سمت خود کناره گیری کرد.


«بوریس جانسون» هشدار داد که انگلیس به سمت «برگزیت ناقص» پیش می‌رود و بخش زیادی از اقتصاد انگلیس در اسارت قوانین اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند.


شاخص دلار که تغییرات نرخ برابری دلار آمریکا در برابر مجموعه ای از ارزهای اصلی را اندازه می گیرد صبح امروز در سطح 94.028 ثابت ماند.


دیروز اندازه شاخص یاد شده به کمتریت سطح خود از اواسط ماه ژوئن کاهش یافته بود.


بریتانیا باید تا مارس 2019 (اسفند 1397) از اتحادیه اروپا خارج شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها