کد خبر: 218360
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۲:۴۶:۰۰
| |

چه کسی به جای شفر بازیکن جذب می‌کند؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی است؛ از این پس بازیکنی که مد نظر خود شفر و تایید او است باید جذب شود. هیج بازیکنی بدون تایید شفر مورد تایید هیئت مدیره نیست.

چه کسی به جای شفر بازیکن جذب می‌کند؟
کد خبر: 218360
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۲:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال استقلال از جمله اولین تیم هایی بود که ظاهرا با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات شد و بازیکنان زیادی را جذب کرد. همه این اتفاقات در زمان عدم حضور شفر رخ داد تا آبی‌ها عمده فعالیت خود در نقل و انتقالات را در غیبت شفر انجام داده باشند. این که شفر از روند نقل و انتقالات آبی ها رضایت کامل دارد یا نه سئوالی است که پاسخ آن به صراحت داده نشده، اما برخی شواهد نشان از نارضایتی شفر از جریان کلی نقل و انتقالات آبی‌ها دارد.

اخیرا حسن زمانی عضو هیات مدیره آبی‌ها در مصاحبه‌ای که محور آن به قرارداد دو ساله شفر باز می‌گردد عنوان داشته شفر پای قراردادش محکم می‌ایستد و برخی از حواشی پیش آمده برای این باشگاه را هم منتسب به افرادی می داند که دوست ندارند شفر نتیجه بگیرد. اما زمانی در لابلای صحبتهایش یک جمله بیان می‌کند که پرداختن به آن می‌تواند از بسیاری از حاشیه های این روزهای استقلال رمزگشایی کند.

زمانی در لابلای مصاحبه‌اش می‌گوید: «از این پس بازیکنی که مد نظر خود شفر و تایید او است باید جذب شود. هیج بازیکنی بدون تایید شفر مورد تایید هیئت مدیره نیست.ـ» با شنیدن این جمله این سئوال پیش می‌آید که تاکنون نقل و انتقالات استقلال با نظر چه شخصی انجام شده که از این پس باید با نظر شفر باشد و آیا بازیکنانی که تاکنون جذب این تیم شدند مورد تایید شفر قرار دارند یا خیر.

بعد از بازگشت شفر از مرخصی امید سام کن یکی از بازیکنان جدید الورود به استقلال دیپورت شد تا مشخص شود حداقل همه بازیکنان جدید با نظر سرمربی جذب این تیم نشدند. اتفاقی که در فصل و فصلهای گذشته هم کم و بیش برای این تیم تکرار شد و برخی بازیکنان در حالی جذب تیم شده بودند که نظر سرمربی وقت در آن خیلی لحاظ نشده بود.

باشگاه استقلال در دو سه فصل اخیر نقل و انتقالات پر حاشیه‌ای داشته. از عقد قراردادهای شبانگاهی و رونمایی نیمه شبانه از آنها گرفته که مورد نقد بسیاری قرار گرفته بود تا بند و تبصره‌های عجیبی که در قرارداد بسیاری از بازیکنان این تیم به چشم می خورد و دردسرهای زیادی را برای حفظ ستاره‌ها ایجاد می‌کرد. زمانی شاید ناخواسته و شاید هم تعمدا کلیدی جدید برای رمزگشایی از برخی حواشی مربوط به این نقل و انتقالات را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها