کد خبر: 218393
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

آشنایی با جدی‌ترین حریف تدارکاتی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در چهارمین بازی تدارکاتی خود در واراژدین به مصاف لوکوموتیو زاگرب خواهد رفت که لیگ فصل گذشته را با پیروزی‌های پیاپی به پایان رسانده است.

آشنایی با جدی‌ترین حریف تدارکاتی پرسپولیس
کد خبر: 218393
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لوکوموتیو زاگرب حریف امروز سرخپوشان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول کرواسی با 51 امتیاز از 36 بازی به مقام پنجم دست پیدا کرد.

آنها در حالی به این جایگاه رسیدند که پنج بازی پایانی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. آنها در این پنج بازی تیم‌های بالای جدول را قلع و قمع کردند و برابر دیناموزاگرب قهرمان مسابقات، رییکا، نایب قهرمان رقابت‌ها و اوسیک تیم چهارم جدول به پیروزی رسیدند.

لوکوموتیو که بازی‌هایش در فصل جدید لیگ کرواسی را از 6 مرداد ماه با بازی برابر اینتر زاپرشیچ آغاز می‌کند، در دومین بازی خود به مصاف هایدوک اشپیلت از تیم‌های مطرح کرواسی می‌رود و از این رو تلاش دارد خود را به بالاترین مرز آمادگی برساند.

لوکوموتیو در آخرین بازی خود قبل از بازی با پرسپولیس تیم برژیک از لیگ برتر اسلوونی را با گل‌های کولگا، هالیلوویچ، بوریچ و راجینوویچ شکست داد. آنها قبل از این دیدار نیز برابر الیمپیا قهرمان اسلوونی به تساوی 2 - 2 دست پیدا کردند.

برانکو ایوانکوویچ هم درباره این بازی به سرخپوشان اعلام کرد که با جدی‌ترین حریف تدارکاتی خود روبه‌رو خواهند شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها