کد خبر: 218410
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۴:۴۲:۰۰
| |

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز مطرح کرد:

آتش سوزی بازارچه دست فروشان کرج عمدی نبود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: علت آتش سوزی بازارچه دست فروشان کرج هنوز مشخص نشده است.

آتش سوزی بازارچه دست فروشان کرج عمدی نبود
کد خبر: 218410
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص آخرین وضعیت پرونده تشکیل شده برای حادثه آتش سوزی بازارچه گلشهر کرج، بهخبرنگار مهر گفت: پرونده ای در خصوص آتش سوزی این بازارچه روز یازدهم تیر ماه تشکیل شد و دستورات لازم برای پیگیری و بررسی موضوع از سوی دادستانی صادر شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده هنوز مشخص نیست که حادثه عمدی و یا غیر عمدی بوده است، تاکید کرد: امروز دستوراتی مبنی بر بازبینی دوربین های مدار بسته در محوطه بازارچه گلشهر صادر شده است.

دادستان کرج با بیان اینکه هنوز سر نخی مبنی براینکه آتش سوزی عمدی است، بدست نیامده، خاطرنشان کرد: به محض دریافت نظر کارشناسی، پرونده تکمیل و اطلاع رسانی می شود.

400 غرفه فعال در بازارچه گلشهر کرج وجود داشت که در حادثه آتش سوزی 11 تیر ماه، کاملا از بین رفت و حالا صاحبان این غرفه ها که پیش از این در خیابان ها دستفروش بودند، تمام سرمایه خود را از دست داده و در انتظار نظر کارشناسان هستند.

گفتنی است که صاحبان غرفه های این بازارچه در حاشیه بازدید نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا اذعان داشته که این آتش سوزی عمدی بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها