کد خبر: 218442
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۶:۱۹:۰۰
| |

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

اختصاص بیش از 29 میلیون لیتر فرآورده جهت اجرای چهار پروژه ملی در منطقه چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان از اختصاص بیش از 29 میلیون لیتر فرآورده جهت اجرای چهار پروژه ملی در منطقه چابهار خبر داد.

اختصاص بیش از 29 میلیون لیتر فرآورده جهت اجرای چهار پروژه ملی در منطقه چابهار
کد خبر: 218442
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۶:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اجرای پروژه‌های مهم ملی در منطقه چابهار خاطرنشان کرد: طرح توسعه بندر شهید بهشتی، اجرای خط آهن مسیر چابهار - ایرانشهر - زاهدان که بخشی از مسیر اتصال به راه آهن سراسری کشوراست، احداث مسیر چابهار - جاسک - بندر عباس و خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار از مهمترین پروژه های ملی در حال اجرا در منطقه است.

وی در ادامه به نقش محوری و استراتژیک شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در توسعه اقتصادی تنها بندر اقیانوسی کشور اشاره کرد و افزود : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در این راستا با اختصاص بیش از 29 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از ابتدای سال گذشته تاکنون نقشی موثر و تعیین کننده در تداوم عملیات اجرای پروژه های مذکور داشته است.

نخعی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط خاص منطقه و دستورات اکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم پیشرفت سواحل مکران ، سیاست‌های کلان مدیران ارشد شرکت ملی پخش در اجرای منویات ایشان در این منطقه برنامه ریزی شده است و کارکنان منطقه تمام توان خود را درمسیر اجرای این برنامه ها بکار گرفته اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها