کد خبر: 218622
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۴:۳۳:۰۰
| |

قطع برق چه بر سر بازار کرمانشاه می‌آورد؟

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه از رایزنی با فرمانداری برای کاهش ساعت قطع برق بازار کرمانشاه خبر داد.

قطع برق چه بر سر بازار کرمانشاه می‌آورد؟
کد خبر: 218622
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۴:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین بیات عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به قطعی‌ مکرر برق که در کرمانشاه رخ می‌دهد، اظهار کرد: این قطعی‌ها باعث ضرر زیاد بازاریان شده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر بازاریان کرکره‌های برقی دارند، افزود: وقتی برق قطع است مغازه‌داران حتی نمی‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه تاریکی داخل مغازه‌ها را از دیگر مشکلات قطعی برق برای بازاریان دانست و عنوان کرد: در شرایط عادی به دلیل رکود بازار مغازه‌های کرمانشاه مشتری چندانی ندارند و وقتی هم که برق قطع باشد، کسی وارد مغازه‌های تاریک نمی‌شود.

بیات از گرمای شدید داخل مغازه‌ها در هنگام قطعی برق هم یاد کرد و افزود: مغازه‌هایی که مواد غذایی فاسد شدنی عرضه می‌کنند ضرر زیادی دیده اند و بسیاری از اجناس آنها خراب شده، زیرا یخچال‌ها در این شرایط از کار می‌افتد.

وی بیشترین خسارت را مربوط به مغازه‌هایی مانند واحدهای قصابی و عرضه مرغ، لبنیات فروشی‌ها، مغازه‌های عرضه بستنی و آبمیوه و... دانست.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به رکود شدید و مشکلات مالی که بازار کرمانشاه با آن مواجه است، یادآوری کرد: قطع برق و ضرر ناشی از آن وضعیت بازار کرمانشاه را بسیار بدتر کرده است.

بیات یادآوری کرد: مگر بازار کرمانشاه چقدر در روز فروش دارد که چند ساعت در روز هم به دلیل قطع برق به حالت تعطیل باشد.

وی از رایزنی با فرمانداری برای حل این مشکل خبر داد و افزود: درخواست کردیم هم ساعت قطع برق برای مناطقی که تجمع مغازه‌ها و بازار را داریم کاهش یابد و هم قطعی در ساعتی رخ دهد که اثر کمتری بر بازار داشته باشد.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه تاکید کرد: با پیگیری‌های فرمانداری میزان کاهش برق برای بازار کرمانشاه کاهش یافته، اما به طور کامل حل نشده است.

وی اظهار کرد: بازار کرمانشاه با این درآمد کم و رکود شدید باید در چنین مواردی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

بیات افزود: از طرف دیگر با بازاریان هم مذاکره داشتیم که میزان مصرف برق را کم کنند، از لامپ‌های کم مصرف و با تعداد کم استفاده کنند، وقتی که در مغازه نیستند برق‌ها را خاموش کنند و دمای سیستم سرمایشی را روی دمای متعادل تنظیم کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها