کد خبر: 218682
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۶:۱۳:۰۰
| |

دستور وزیرکشور برای رسیدگی به حادثه تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در سنندج

همه اقدامات لازم برای تسکین آلام خانواده‌های مصیبت‌دیده انجام شود

وزیر کشور در پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم سنندج به استاندار استان کردستان دستور داد به سرعت به وضعیت خانواده‌های مصیبت‌‌دیده رسیدگی کند.

همه اقدامات لازم برای تسکین آلام خانواده‌های مصیبت‌دیده انجام شود
کد خبر: 218682
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۶:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشوردر دستور ویژه‌ای به استاندار استان کردستان به او تاکید کرد که با فوریت به وضعیت خانواده‌های مصیبت‌‌دیده بر اثر حادثه تصادف یک تانکر با اتوبوس مسافربری رسیدگی کند. متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون


مردم غیور و رشید استان کردستان


سلام علیکم
خبر وقوع تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.


اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این واقعه ناگوار که بدون تردید اندوه و تألم آحاد مردم شریف در سراسر کشور را بدنبال داشته است، از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم قهرمان و فهیم استان کردستان بویژه خانواده‌های محترم مصیبت‌دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.


تأکیداً از استاندار محترم می خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده های محترم مصیبت دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را بطور مستمر به اینجانب گزارش کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها