پیام تسلیت وزیر کشور در پی حادثه تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری

در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی مهیب اتوبوس مسافربری در سنندج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، ضمن ارسال پیام تسلیت و همدری با مردم استان کردستان، دستور رسیدگی فوری را به استاندار ابلاغ کرد.

پیام تسلیت وزیر کشور در پی حادثه تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری
کد خبر: 218697
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۷:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه تلخ و تأسف بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان تاکید کرد: از استاندار محترم می خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش نمایند.

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

مردم غیور و رشید استان کردستان

سلام علیکم

خبر وقوع تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این واقعه ناگوار که بدون تردید اندوه و تألم آحاد مردم شریف در سراسر کشور را به دنبال داشته است از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم قهرمان و فهیم استان کردستان به ویژه خانواده‌های محترم مصیبت دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تاکیدا از استاندار محترم می‌خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش نمایند. »

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها