کد خبر: 218746
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری استارت آپ گردشگری خراسان رضوی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری یک استارت آپ در حوزه گردشگری استان خبر داد.

برگزاری استارت آپ گردشگری خراسان رضوی
کد خبر: 218746
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری یک استارت آپ در حوزه گردشگری استان خبر داد.

وی اعلام این خبر افزود: برگزاری استارت آپ‌های حوزه گردشگری در استان‌ها از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور سیاست‌گذاری شده که در همین راستا در خراسان رضوی نیز استارتاپی برگزار می‌شود.

وی مدت برگزاری استارت آپ را سه روز اعلام کرد و افزود: استارتاپ حوزه گردشگری از 31 مرداد لغایت 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: پس از برگزاری این استارت آپ در استان، در مراحل بعدی به صورت ملی و سپس بین‌المللی برگزار خواهد شد.

بیدخوری با بیان اینکه دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد فعال در زمینه استارتاپ‌ها می‌توانند در این رویداد فناورانه حوزه گردشگری شرکت کنند، اظهارکرد: ازسوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی آن، جوایزی به عنوان مشوق برای ایده پردازان حوزه گردشگری در نظر گرفته شده است و 3 ایده برگزیده از بین شرکت کنندگان به رقابت‌های ملی استارتاپ در مهر ماه سال جاری در تهران معرفی خواهند شد.

وی یادآورشد: هدف از برگزاری این استارت آپ، علمی کردن این صنعت و اشتغال‌زایی در صنعت گردشگری است و امیدواریم برگزاری استارتاپ‌ها به تسهیل گردشگری و افزایش ورود گردشگر به استان و کشور کمک کند.

بیدخوری درباره شرکت کنندگان در برگزاری این استارت آپ گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی و دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حوزه گردشگری در این استارتاپ مشارکت دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها