کد خبر: 218763
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۳:۰۰
| |

دیدار پادشاه عربستان با شرکت کنندگان در نشست «صلح در افغانستان»

پادشاه عربستان در دیدار با علمای شرکت‌کننده در نشست بین‌المللی افغانستان از «بسته شدن صفحه گذشته و گشوده شدن صفحه جدیدی در افغانستان» سخن گفت.

دیدار پادشاه عربستان با شرکت کنندگان در نشست «صلح در افغانستان»
کد خبر: 218763
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ملک سلمان بن عبد العزیر آل سعود، پادشاه عربستان در کاخ السلام در جده با هیاتی از شرکت‌کنندگان در نشست بین‌المللی در مورد صلح و ثبات در افغانستان دیدار و از تلاش‌های آنها و سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری این نشست قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وی خطاب به این افراد گفت: شما بهترین کسانی هستید که برای خدمت به اسلام و مسلمانان و یکپارچگی دیدگاه آنها، از بین بردن جنگ‌ها، بحران‌ها، و آفت‌های افراط‌گرایی و تروریسم تلاش می‌کنید.

پادشاه عربستان گفت: عربستان از زمان آغاز بحران افغانستان در کنار مردم این کشور بوده و علاوه بر ارائه کمک‌های بشردوستانه و اقتصادی به این کشور تلاش‌های سیاسی پیاپی را برای دور کردن طایفه‌گرایی و اختلاف میان گروه‌های افغانی به کار گرفته است.

وی خطاب به دانشمندان حاضر در این نشست گفت: ما امروز نسبت به این مساله خوش‌بین هستیم که تلاش‌های شما در بستن صفحه گذشته و گشودن صفحه جدید در افغانستان اثرگذارخواهد بود و برای ملت افغانستان امنیت و ثبات را به ارمغان خواهد آورد؛ این امر نیازمند گفت‌وگو و آشتی طبق سفارشات دین مبین اسلام است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها