مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خبر داد:

گرفتار شدن 11 چاه‌کن به‌ علت قطعی برق در کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: به فاصله 6 ساعت قطعی برق در این شهر، 11 کارگر که مشغول حفر چاه در نقاط مختلف شهر بودند، در عمق زمین گرفتار شدند.

گرفتار شدن 11 چاه‌کن به‌ علت قطعی برق در کاشان
کد خبر: 218792
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| روح‌الله فدایی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: به فاصله 6 ساعت قطعی برق در این شهر، 11 کارگر که مشغول حفر چاه در نقاط مختلف شهر بودند، در عمق زمین گرفتار شدند.

اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی از ساعت 9 تا 15 روز چهارشنبه بیستم تیرماه مبنی بر وقوع حوادث چاه هفت مورد عملیات امداد و نجات توسط مأموران این سازمان برای خروج افراد گرفتار شده در چاه قبل از وقوع هرگونه مصدومیتی برای آن‌ها، انجام شد.

وی افزود: این حوادث پس از قطعی برق در خیابان‌های باباافضل، امیرکبیر،کارگر، میدان‌های عامریه، خیران و پلیس و محله یزدآباد کاشان اتفاق افتاده بود که تیم‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره 2 و 4 این سازمان به محل های مذکور اعزام شده و 11 کارگر را نجات دادند.

فدایی با اشاره به اهمیت زمان در عملیات امداد و نجات تصریح کرد: هموطنان در موقع بروز هرگونه حادثه ضمن تماس با سامانه 125 از تجمع بی‌مورد در محل حادثه خودداری کرده و با ارائه اطلاعات کافی، مأموران امداد و نجات را درانجام وظایف خود یاری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها