گزارش اعتمادآنلاین از فروش هفتگی سینمای ایران

«هزارپا» گیشه را تصاحب کرد/ «مرداد» همچنان در سقوط

فیلم «هزارپا» بهترین فروش هفته را داشت و فیلم «مرداد» ساخته بهمن کامیار ضعیف‌ترین فیلم هفته در فروش لقب گرفت.

«هزارپا» گیشه را تصاحب کرد/ «مرداد» همچنان در سقوط
کد خبر: 218825
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۰۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «هزارپا» آخرین ساخته ابوالحسن داوودی بعد از گذشت یک هفته از اکران عمومی توانست بیش از دو میلیارد تومان فروش داشته باشد. «هزارپا» این هفته عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را به خود اختصاص داد. فیلم «مرداد» نیز بعد از دو هفته اکران تنها 22 میلیون تومان فروش داشت تا ضعیف‌ترین فیلم هفته در فروش لقب بگیرد.

هزارپا

آخرین ساخته ابوالحسن داوودی به تازگی در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم با در اختیار داشتن 100 سالن در هفته اول اکران توانست 2 میلیاردو 400 میلیون تومان فروش داشته باشد. «هزارپا» فیلمی پر بازیگر است که می‌توان به نقش‌آفرینی جواد عزتی و رضا عطاران در آن اشاره کرد.

تگزاس

جدیدترین فیلم مسعود اطیابی که از بیست‌ونهم فروردین‌ماه در سینماهای کشور اکران شده، عنوان پرفروش‌ ترین فیلم هفته را بعد از 10 هفته از دست داد. این فیلم در هفته گذشته 500 میلیون تومان فروش داشت تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم 12 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد. در «تگزاس» بازیگرانی مثل حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

دشمن زن

اولین ساخته کریم امینی بعد از گذشت 4 هفته اکران به فروش 1 میلیاردو 700 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در هفته گذشته توانست عنوان سومین فیلم پرفروش هفته را کسب کند. «دشمن زن» در هفته گذشته 266 میلیون تومان فروش داشت.

دارکوب

بهروز شعیبی اکنون فیلم «دارکوب» را روی پرده دارد. این فیلم در هفته گذشته 242 میلیون تومان فروش داشت وعنوان چهارمین فیلم پرفروش هفته را کسب کرد. «دارکوب» فیلمی با موضوع آسیب‌های اجتماعی است که در آن مهناز افشار و امین حیایی نقش‌آفرینی می‌کنند. آخرین ساخته شعیبی در مجموع 655 میلیون فروش داشته است.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از 10 هفته اکران 4 میلیارد و 200 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم طنز در هفته گذشته نیز 185 میلیون تومان فروش داشت.

به وقت خماری

به وقت خماری فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی است. این فیلم بعد از دو هفته اکران 420 میلیون تومان فروش داشته است. فیلم محمدحسین لطیفی در هفته‌ای که گذشت 157 میلیون تومان فروش داشت.

خاله قورباغه

افشین هاشمی فیلمی با موضوع کودکان روی پرده دارد. فرشته طائرپور تهیه کننده این اثر است. «خاله قورباغه» در هفته گذشته 145 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم بعد از گذشت دو هفته از اکران به فروش 324 میلیون تومانی رسیده است.

دلم می‌خواد

«دلم می‌خواد» بهمن فرمان‌آرا بعد از 4 هفته به فروش 1 میلیارد و 666 میلیون تومانی رسید. این فیلم در هفته گذشته 96 میلیون تومان فروش داشت. فیلم فرمان‌آرا با توجه به این فروش در رده هشتم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از ده هفته نمایش دو میلیارد و 996 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین‌بار در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، با در اختیار داشتن 42 سالن توانست در هفت روز گذشته، 40 میلیون تومان فروش کند و نهمین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

انیمیشن فیلشاه

فیلم هادی محمدیان که 37 سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته 32 تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون 7 میلیارد و 787 میلیون تومان فروش داشته است.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از 5 سال توقیف در سینماهای کشور اکران شده با در اختیار داشتن 19 سالن سینمایی، پس از 10 هفته 3 میلیارد تومان فروش کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته فروشی 28 میلیون تومانی داشت.

مرداد

اکران نه چندان موفق فیلم بهمن کامیار هفته به هفته نمایان‌تر می‌شود. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 14 میلیون تومان فروش داشت و در مجموع دو هفته به فروش 22 میلیون تومانی رسید.

شماره 17 سهیلا

اولین تجربه محمود غفاری هر اندازه که در جشنواره‌های خارجی موفق بود اما در گیشه دستاوردی نداشت. این فیلم بعد از دو هفته اکران 86 میلیون تومان فروش داشته است و در هفت روز گذشته 13 میلیون فروش داشت و رتبه سیزدهم را در جدول میزان فروش هفته کسب کرده است.

خوک

چهاردهمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم که تنها 7 سالن در اختیار دارد بعد از گذشت 10 هفته از اکران 1 میلیارد و 165 میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز 8 میلیون تومان درآمد کسب کرد. فیلم مانی حقیقی نسبت به هفته‌های گذشته فروش ضعیف‌تری داشت.

مصادره

پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز تاکنون 15 میلیارد و 651 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته نیز 7 میلیون تومان درآمد کسب کرد و پانزدهمین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت. در فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

لونه زنبور

کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی‌ور، بهاره کیان‌افشار، هومن برق‌نورد و فرید سجادی حسینی پس از 17 هفته اکران 9 میلیارد و 129 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته 3 میلیون تومان فروش داشت د و در جدول فروش هفتگی رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داد.

در وجه حامل

«در وجه حامل» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی محصول سال 1396 است. این فیلم به تازگی اکران شده و با در اختیار داشتن 13 سالن 142 میلیون تومان فروش داشته است.

جشن دلتنگی

«جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی در جشنواره سی‌وششم فیلم فجر نمایش داده شد. این فیلم بعد از ده هفته اکران 205 میلیون تومان فروش داشته است. «جشن دلتنگی» در هفته گذشته فقط 2 میلیون تومان فروش کرد.

لاتاری

«لاتاری» سومین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان که نمایش خود را همچون سایر فیلم‌های اکران نوروز از 23 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، تا کنون 14 میلیارد و 764 میلیون تومان فروش کرده تا عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای اجتماعی ایران را هم به خود اختصاص دهد. «لاتاری» در هفته گذشته تنها 1 میلیون تومان فروش داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها