کد خبر: 218836
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۴:۲۳:۰۰
| |

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران

نبرد اقتصادی کنونی کمتر از دفاع مقدس نیست/سرنوشت‌سازترین مسائل بشریت داشتن حاکم صالح و حکومت کارآمد است

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نبرد اقتصادی کنونی کمتر از دفاع مقدس نیست، گفت: امروز نیز در جبهه‌های جنگ اقتصادی، باید ایثارگرانه برای رفع مشکلات مردم دست از پا نشناخت و شب و روز نداشت.

نبرد اقتصادی کنونی کمتر از دفاع مقدس نیست/سرنوشت‌سازترین مسائل بشریت داشتن حاکم صالح و حکومت کارآمد است
کد خبر: 218836
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۴:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم صدیقی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان بیان کرد: امروز و در برهه جنگ اقتصادی، اداری کار کردن، دیوان سالاری و داشتن وقت اداری منطبق با شرایط کنونی نیست، بلکه در تمامی ساعات شبانه روز باید برای خدمت به خلق پای کار باشیم.


دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس مردم و همه مسئولان به میدان آمدند و شب و روز نمی شناختند و در جبهه با نام و یاد خدا و اشک و آه به معنویت رسیدند و در جبهه نظامی نیز مشمول رحمت الهی قرار گرفتند.


امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) نخستین گامی که در ایجاد انقلاب و تحول جهانی برداشتند، دعوت به ایمان بود، گفت: نخستین کسی که دست در دست با کفایت پیامبر اکرم (ص) گذاشت، مولای متقیان حضرت علی (ع) بود.


صدیقی با اشاره به اینکه از اساسی ترین و سرنوشت سازترین مسایل بشریت داشتن حاکم صالح و حکومت کارآمد است، گفت: غدیر واقعه محدود یک منطقه نیست؛ جریانی است که نشان می دهد حکومت با خواست مردم باید در دست یک نفر قرار گیرد.


وی از امام علی (ع) به عنوان حقیقت ایثار و کانون اخلاص یاد کرد و افزود: آموزه های سیره امام علی (ع) به تمامی مسئولان هشدار می دهد که مسئولیت به معنای خدمت و عشق به مردم و در حقیقت گذشتن از راحتی ها و رفاه برای تامین نیازهای جامعه است.


امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: کسی که از حاکمیت اصیل اسلامی سرپیچی کرده و کارشکنی کند، مشمول نفرین پیامبر (ص) خواهد شد.


دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اینکه حکومت پناه مردم است و نه گرگ مردم، حکمت کلید فتوحات و نه قفل کار مردم است گفت: اینها در وجود و حکومت علی (ع) قابل ارایه است.


وی با تاکید براینکه ایمان بدون ولایت ایمان نیست، افزود: شعار دادن و عمل نکردن و وعده دادن و پای کار نبودن موجب می شود که بهترین های ما مایوس شوند.


صدیقی با بیان این مطلب که مردم کشور ما از حکومت طاغوت مایوس بودند و شهید دادند تا سنگر شهیدان حفظ شده و پرچم آنها بر زمین نیفتد، تصریح کرد: محیط اداری برای مدیران و کارکنان جبهه و سنگر است و باید با اعتقاد به خدا و با تمام وجود ظرفیت های خود را به کار گرفت.


وی گفت: امروز روز خط کشی بین من و تو نیست چون دشمن همه ما را هدف قرار گرفته است و باید با اتحاد به پیش رویم زیرا معتقدیم همان گونه که در گذشته معجزاتی از جمله ماجرای طبس رخ داده، معجزاتی دیگر نیز در راه است و جامعه را برای حضور حضرت حجت آماده کنیم.


دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر، بر عمل جهادی و جبهه ای نیز تاکید کرد و ادامه داد: سرعت نیز از الزامات اجرای کارها است و این امر در قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته بنابراین سبقت گرفتن در کارهای خیر نیز باید مد نظر باشد.


وی اظهار داشت: کشور ما از همه خطرها با درس گرفتن از سیره امام علی (ع) و سایر ائمه عبور کرده است و یکی از این خطرهای بزرگ جنگ هشت ساله بود.


صدیقی از رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی شجاع، با افق دید بلند، ظرفیت بالا، اهل مدارا، زاهد و پرکار نام برد و ادامه داد: هر جا کم آورده ایم به دلیل زاویه گرفتن از علی (ع) و فرزندان ایشان بوده و در این اوضاع نگران کننده که دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی به کشور ضربه بزند، باید با صبر و توکل و زیر پرچم ولایت امام علی (ع) در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها