کد خبر: 218865
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

ووشو جوانان جهان- برزیل؛

پناهی نقره گرفت، مجیری برنز/ جمع مدال‌های ایران به عدد چهار رسید

با کسب دومدال نقره و برنز دیگر، جمع مدال‌های ایران در روز نخست از هفتمین دوره رقابت‌های ووشو جوانان جهان به عدد چهار رسید.

پناهی نقره گرفت، مجیری برنز/ جمع مدال‌های ایران به عدد چهار رسید
کد خبر: 218865
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه این مسابقات که با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» جریان دارد، مینا پناهی در فرم «نن گوئن» رده سنی 15 تا 18 سال دختران با امتیاز 9،20 به نشان نقره دست یافت. در این فرم، نماینده هنگ کنگ با امتیاز 9،26 طلایی شد و تالوکاری از ماکائو با امتیاز 9،19 به مدال برنز دست یافت.

محمدعلی مجیری هم همین فرم و در بخش پسران با امتیاز 9،30 به مدال برنز دست یافت. در این بخش، تالوکاری از چین با امتیاز 9،50 طلایی شد و نماینده سنگاپور با امتیاز 9،32 نشان نقره را از آن خود کرد.

ضمن اینکه ستایش تک فلاح، نازنین بازدار، شاهین بنی طالبی، سید محمد حسینی و سیده سوگندگلشنی دیگر تالوکاران کشورمان بودند که توفقی در کسب مدال نداشتند.

اما در مبارزات بخش ساندا آیدا حیدری در وزن 48 کیلوگرم در دو راند متوالی «سابرینا فایوا» از کشور میزبان را شکست داد و راهی دور بعد شد. وی دور بعد نماینده اندونزی را پیش رو دارد. همچنین محمد فرهادی در وزن 60 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر حریف برزیلی به برتری دست یافت. وی در روزهای آینده به مصاف سانداکاری از هند خواهد رفت.

برای تیم کشورمان تا کنون مهدی خانی، فاطمه جزینی و مینا پناهی سه نشان نقره و محمدعلی مجیری یک نشان برنز در بخش تالو کسب کرده اند.

در ادامه این مسابقات عصر امروز به وقت تهران نمایندگان ایران در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان می روند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها