طرحی که با مخالفت دولت مسکوت ماند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس گفته است که طرح افزایش نمایندگان به دلیل اینکه بارمالی داشته و دولت آن را نپذیرفته فعلاً مسکوت مانده است.

طرحی که با مخالفت دولت مسکوت ماند
کد خبر: 218948
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سهراب گیلانی عضو هئیت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره طرح افزایش 40 نماینده به تعداد نمایندگان فعلی مجلس، اظهار داشت: به دلیل اینکه این بار طرح بار مالی داشت و دولت تاکنون این موضوع را نپذیرفته است این طرح در حال حاضر مسکوت مانده است.


او با بیان اینکه کلیات این طرح در کمیسیون شوراها تصویب شده است، ادامه داد: برای حل مشکل این طرح تاکنون یک جلسه نیز با وزیر کشور داشته‌ایم و جلسه ای نیز در روزهای آینده با دولت در این زمینه خواهیم داشت.

نماینده مردم شوشتر در مجلس با بیان اینکه این طرح مسکوت مانده تا جمع بندی نهایی پس از جلسه با دولت درباره این طرح داشته باشیم، افزود: احتمالاً دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان لایحه‌ای به مجلس ارائه کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه درباره افزایش تعداد نمایندگان نظرات مختلفی وجود دارد، گفت: یکی از بحث‌های که اینباره وجود دارد بارمالی است و این بحث موافقان و مخالفانی نیز در مجلس دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها