کد خبر: 218959
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

معاون وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

ضرورت قطع بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور/ همه با هم باید برای حفاظت از جنگل‌ها تلاش کنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دیدار با استاندار مازندران گفت: در اجرای قانون برای تنفس جنگل‌ها مصمم هستیم و همه با هم برای حفاظت از این منابع ارزشمند باید تلاش کنیم.

ضرورت قطع بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور/ همه با هم باید برای حفاظت از جنگل‌ها تلاش کنیم
کد خبر: 218959
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خلیل آقایی با استاندار مازندران دیدار و بر افزایش همکاری‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها تاکید کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: بخشنامه وزیر جهاد کشاورزی در خصوص قطع بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور بر اساس موازین و اصول بوده و در جلسات مجلس نیز منتج به قانون شد و ما هم در راستای اجرای قانون مصمم و استوار هستیم و همه ما به عنوان یک مجموعه باید جنگل را حفظ کنیم و بر اساس قانون، 5 سال وارد جنگل نشویم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در خصوص واردات و صادرات چوب محدودیتی نداریم، افزود: نظریات کارشناسی مختلف و بسیاری وجود دارد که در جای خودش قابل بحث است اما ما موظف به اجرای کامل قانون هستیم.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: ما با انتخاب بازرسین ویژه در کلیه ادارات کل، مسائل را رصد می کنیم و این بازرسین شخصاً با خود بنده در ارتباط هستند و گزارش های مربوطه را ارسال می کنند.

وی ادامه داد: از 2 میلیون هکتار جنگل های شمال، تنها 950 هزار هکتار جنگل های ما دارای طرح جنگلداری است و برای حفاظت از این بخش 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تنها 60 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

در این دیدار، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران و همچنین نمایندگان مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، حضور داشتند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها