ترامپ روابط آمریکا و انگلیس را بسیار قدرتمند خواند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر خود به انگلیس امروز جمعه به همراه ترزا می ناظر اجرای یک تمرین نظامی مشترک در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست بود و روابط دو کشور را «بسیار بسیار قدرتمند» خواند.

ترامپ روابط آمریکا و انگلیس را بسیار قدرتمند خواند
کد خبر: 218990
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۶:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در این مانور نظامی کوچک نیروهای ویژه آمریکایی و انگلیسی شرکت داشتند. بعد از حضور در محل اجرای این مانور ترامپ و ترزا می به اقامتگاه تفریحی نخست وزیر انگلیس موسوم به چکرز رفتند. ترامپ در صحبت‌های کوتاهی به خبرنگاران گفت، او و ترزا می درباره به روی مسئله بودجه ناتو کار کرده‌اند. همچنین ترامپ امروز گفت: روابط آمریکا و انگلیس بسیار بسیار قدرتمند است.

این در حالیست که ترامپ پیش از این در مصاحبه‌ای با نشریه سان انگلیس شدیدا از طرح‌های ترزا می برای بریگزیت انتقاد کرده بود. ترامپ در صحبت‌هایش در حالیکه کنار ترزا می در اقامتگاه چکرز نشسته بود، گفت: ما واقعا روابط بسیار خوبی داریم و درباره تجارت، مسائل نظامی و مسائل دیگر در نهار مشترک خود صحبت خواهیم کرد.

یک خبرنگار از ترامپ پرسید آیا از بابت صحبت‌هایش به نشریه سان پشیمان نیست که ترامپ در مواجهه با این سوال نگاهش را به سمت دیگری منحرف کرده و سرش را تکان داده و انگشتش را به سمت این خبرنگار نشانه گرفت. همچنین ترزا می نیز در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا درباره محتوای این مصاحبه صحبتی میان آنها صورت گرفته گفت: ما خیلی چیزها برای صحبت کردن داریم.

وی افزود: آنها قرار است درباره به اصلاح روابط ویژه میان آمریکا و بریتانیا و همینطور فرصت‌های واقعی برای یک توافق تجاری صحبت کنند.

قرار است بعد از این نهار مشترک ترامپ و ترزا می یک کنفرانس خبری مشترک در خانه ترزا می داشته باشند. او همچنین عصر امروز با ملکه الیزابت دیدار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها