کد خبر: 218991
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۶:۰۶:۰۰
| |

ویژه//

543 روستای فارس تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول

باحضور وزیر ارتباطات آیین افتتاح فاز یک پوشش اینترنت پرسرعت روستایی همراه اول برگزار شد.

543 روستای فارس تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول
کد خبر: 218991
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۶:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران صبح روز پنجشنبه 21 تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی استان فارس، آیین افتتاح فاز یک ایجاد پوشش شبکه 3G/4G همراه اول در روستاها، با راه اندازی 230 سایت در 543 روستا با مبلغ سرمایه گذاری 93میلیارد تومان برگزار شد.


همچنین به دستور وزیر ارتباطات، راه اندازی سایتهای نسل سه و چهار همراه اول در این استان در دو فاز دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.


در این مراسم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در سفر نوروزی به استان فارس مقرر شد اتصال 500 روستا به اینترنت پرسرعت برقرار شود، گفت: امروز خوشحالیم که این وعده محقق شده است و تعداد 569 روستا در دو ماهه اخیر به شبکه 3G و 4G پیوستند.


وزیر ارتباطات تصریح کرد: 576 روستا هم پیشتر از این امکانات برخوردار شده بودند و یک هزار و 195 روستا نیز در برنامه توسعه امسال وزارت ارتباطات قرار دارد.


بر اساس این گزارش با بررسی های میدانی و گزارش های مردمی، مشترکین در روستاها و جاده هایی که شبکه نسل سه و چهار راه اندازی شده، از اینترنت پر سرعت همراه اول رضایت داشته اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها