کد خبر: 219025
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۰۸:۱۱:۰۰
| |

محمدحسین مقیمی،‌ استاندار تهران مطرح کرد

نیاز به اخذ مجوز برای تجمع در مکان‌های تعیین‌شده/ مطالبات مردم باید شنیده شود

محمدحسین مقیمی،‌ استاندارن تهران درباره تعیین مکان‌هایی از طرف دولت برای طرح مطالبات مردم، گفت: باید مشخص شود افراد برای چه در این مکان‌ها می‌خواهند حضور پیدا کنند؟ قصد بازگو کردن چه مطلبی را دارند و چه کسانی می‌خواهند در آن شرکت کنند؟

نیاز به اخذ مجوز برای تجمع در مکان‌های تعیین‌شده/ مطالبات مردم باید شنیده شود
کد خبر: 219025
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۰۸:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسین مقیمی، استاندار تهران درباه تعیین مکان‌هایی در تهران برای بیان اعتراضات و مطالبات شهروندان از سوی دولت، گفت: دولت یک مصوبه‌ای را اعلام کرده است که بر اساس آن در محل‌هایی مردم می‌توانند مطالبات و خواسته‌های خود را بیان کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مردم به هر حال مطالبات ، حرف‌ها، خواسته‌ها و سخن‌هایی دارند که باید شنیده شود.

وی در خصوص تجمع در مکان‌هایی که از سوی دولت تعیین شده است، عنوان کرد: کسانی که قصد تجمع در این مکان‌ها و بیان مطالبات و خواسته‌های خود را دارند، باید اجازه بگیرند، بدون داشتن مجوز این کار خلاف است؛ باید مشخص شود افراد برای چه در این مکان‌ها می‌خواهند حضور پیدا کنند؟ قصد بازگو کردن چه مطلبی را دارند و چه کسانی می‌خواهند در آن شرکت کنند؟

مقیمی ادامه داد: مردم باید نظرات‌شان را اعلام کنند، اگر ایراد و یا مشکلی مشاهده می‌کنند باید آن را مطرح کنند، لازم است حرف‌شان به دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مدیران منعکس شود و مشکلی هم نیست.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها