انتقال مجید حسینی به ترابوزان شدنی نیست

رسانه‌های مطرح ترکیه‌ای خبر دادند باشگاه ترابزون‌اسپور برای جذب مدافع 22 ساله استقلال دست به دامن فدراسیون فوتبال ترکیه می‌شود.

انتقال مجید حسینی به ترابوزان شدنی نیست
کد خبر: 219069
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که انتقال سیدمجید حسینی از استقلال به ترابزون‌اسپور در هاله‌ای از ابهام است، نشریه «فوتوماچ» ترکیه خبر داد برای مجید حسینی که با باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه به توافق رسیده، مشکلات جدیدی به وجود آمده است.

ترابزون‌اسپور بند فسخ 300 هزار یورویی قرارداد این مدافع 22 ساله را فعال کرده، اما هنوز نتوانسته مقاومت باشگاه استقلال را بشکند. باشگاه استقلال که در این زمینه با فدراسیون فوتبال ایران همکاری دارد، پاسپورت این فوتبالیست جوان را ضبط کرده تا مانع از سفر وی به ترکیه شود. باشگاه ترابزون اسپور که حتی بلیت هواپیمای مجید حسینی را برای حضور در ترکیه تهیه کرده بود، از فدراسیون فوتبال ترکیه برای ورود به حل این مشکل کمک خواهد گرفت.

اوزکان سومر، مدیر هماهنگی باشگاه ترابزون اسپور در این خصوص گفت: «انتقال حسینی در حال حاضر شدنی نیست، اما لغوی هم در کار نیست. مدیران باشگاه فکری شبیه به اینکه بی‌خیال این انتقال شوند، دارند. در شرایط مبهمی هستیم و منتظریم ببینم چه می‌شود».

نشریه «تاکویم» (تقویم) ترکیه نیز گزارش داد: باشگاه ترابزون در تلاش برای نهایی کردن قرارداد مجید حسینی، فوتبالیست ایرانی است، اما او به دلیل مشکل پاسپورت نمی‌تواند به ترکیه بیاید. هایرالدین حاجی‌صالح‌اوغلو، نایب‌رئیس باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در این خصوص گفت: «هر زمان که حسینی مشکلش را حل کند، به اینجا خواهد آمد. مشکلی در خصوص توافق این بازیکن با باشگاه وجود ندارد». انتظار می‌رفت این مدافع 22 ساله روز گذشته (جمعه) برای نهایی کردن این انتقال به ترکیه بیاید.

حاجی‌صالح‌اوغلو همچنین به نشریه «فوتوماچ» گفت: «برای حسینی مشکل پاسپورت پیش آمده است. هر چیزی امکان پذیر است. تا زمانی که امضایی صورت نگیرد، هیچ انتقالی قطعی نیست. ما در وضعیت انتظار هستیم.»

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها