«همسرایان!» در شانو می‌خوانند

نمایش «همسرایان!» نوشته مهران عشریه به طراحی و کارگردانی میلاد کرباسی در تماشاخانه شانو به صحنه می رود.

«همسرایان!» در شانو می‌خوانند
کد خبر: 219090
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۰:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «همسرایان!» با طراحی و کارگردانی میلاد کرباسی از دوشنبه 25 تیرماه 97 در تماشاخانه شانو روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش به نویسندگی مهران عشریه که از نقش آفرینی بازیگران جوان بهره می گیرد نگاهی آزاد به نمایشنامه «مده‌آ» اثر اوریپید دارد و داستان زنی را نقل می کند که در راه انتقام از خیانت شوهرش 2 پسرش را کشته، در حالی که عده‌ای شاهد این رویداد بوده اند. در واقع، ترحم بی‌جای آنهاست که سبب رخ ‌دادن این ماجرا شده و سپس همه شاهدان در سالنِ شهر گرد هم آمده‌ و در پیِ متقاعد کردن مسندنشینان، مؤاخذه شده و از خود دفاع می‌کنند. آنها هر شب ماجرا را به تصویر می‌کشند تا در این فرصت راه نجاتی پیدا کنند و خود را از تاریکی درونی خود و جامعه رها سازند ...

در این نمایش ساره ارجمند، حسام باریکانی، مریم حاج‌محمدی، آیلین حاجی‌زاده، حسین حیاتی، رضا دشتکی، حنانه رسولی وثوق، سمانه رسولی وثوق، سهیل شاهی‌بیک، فرانک شریفیان، لنا شدادزاده، مهران عشریه، محمدعلی فرازی، جواد کارگر، طناز کلانتریان، شایان معماری، مهتاب نورزاده، نگین وکیلی، ترانه یوسفی ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از گروه کارگردانی: جواد کارگر، ندا کاوندی، منشی صحنه: حنانه رسولی وثوق، مدیر صحنه: احسان موسوی، عکاس: سارا زالی، طراح گرافیک و مشاور رسانه ای محمد وفایی.

پیش فروش بلیت این نمایش از شنبه 23 تیرماه آغاز شده است. این نمایش تا 19 مرداد ماه هر روز به غیر از شنبه ها ساعت 21 در تماشاخانه شانو به نشانی خیابان وصال شیرازی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه فرهنگی (بهنام) روی صحنه خواهد رفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها