رونالدو در یوونتوس هم در امان نیست!

وزیر خزانه‌داری دولت اسپانیا به ستاره جدید یوونتوس در خصوص عدم تعهد به پرداخت مالیت‌های معوقه‌اش هشدار داد.

رونالدو در یوونتوس هم در امان نیست!
کد خبر: 219134
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۲:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس با قراردادی 100 میلیون یورویی، او از رفتن پشت میله‌ها به دلیل تخلفات مالیاتی که در 9 سال حضورش در مادرید مرتکب شده در امان نیست.

رونالدو متهم است که مالیات بخشی از در آمدهای‌ تبلیغاتی‌اش در فاصله سال 2011 تا 2014 به مبلغ 14.7 میلیون یورو را پرداخت نکرده و به همین دلیل برای او دو سال حبس در نظر گرفته شده است که البته او با پرداخت 18.8 میلیون یورو می‌تواند از رفتن پشت میله‌های زندان نجات پیدا کند.

رونالدو تا چند روز دیگر به ایتالیا سفر می‌کند، جایی که قرار است 4 فصل بازی کند اما وزیر دارایی اسپانیایی هشدار داد که رفتن کاپیتان پرتغال از اسپانیا او را از عمل به تعهدات مالی‌اش معاف نمی‌کند و اگر او مالیات‌های معوقه‌اش را نپردازد حتی در ایتالیا هم برای او حکم بازداشت صادر خواهد شد.

خوسه ماریا مویی‌ندو وزیر خزانه‌داری اسپانیا در این باره با سایت اروپا پرس گفت: پیوستن رونالدو به یوونتوس مشکلات او با خزانه‌داری اسپانیا را برطرف نمی‌کند و حتی اگر در ایتالیا هم باشد، حکم بازداشت او می‌تواند صادر شود. وکلای او به دفاع از او در دادگاه‌‌های اسپانیا ادامه خواهند داد. همچنین یک دادگاه بین‌المللی در اروپا هم مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها