کد خبر: 219148
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۳:۱۶:۰۰
| |

به علت قطعی طولانی‌مدت برق اتفاق افتاد؛

عذرخواهی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا از مردم بخش «تولمات»

فرماندار صومعه‌سرا به علت قطعی برق پنج ساعته بامداد جمعه در بخش تولمات این شهرستان از مردم این بخش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا از مردم بخش «تولمات»
کد خبر: 219148
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۳:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی پنج ساعته برق در بخش تولمات شهرستان صومعه سرا در بامداد روز جمعه، از مردم این بخش بخاطر مشکلاتی که طی این ساعات تحمل کردند عذرخواهی کرد.

وی به وضعیت آب و هوایی، افزایش دما و کاهش بارندگی ها و مشکلات موجود برای تأمین برق اشاره کرد و گفت: در برخی مواقع مجبور هستیم به دلیل افزایش مصرف به صورت زمان بندی شده برق مناطق را قطع کنیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به قطعی برق پنج ساعته در بخش تولمات این شهرستان، گفت: به دلیل به وجود آمدن این شرایط که به هر علتی بوده است از تمامی مردم این منطقه عذرخواهی می کنم.

وی در ادامه از مردم خواست تا با توجه به شرایط به وجود آمده با کاهش مصرف خود در زمان اوج مصرف با مسئولان برای گذر از این شرایط نهایت همکاری را انجام دهند، خاطرنشان کرد: به مسئولان این حوزه نیز تأکید کرده ام تا زمان بندی قطعی و خاموشی ها را از طریق فضای مجازی اعلام کرده تا مردم دچار مشکل نشوند.

فتح اللهی همچنین با بیان اینکه بالا رفتن مصرف در زمان اوج مصرف برق در برخی مواقع سبب بروز مشکلاتی در مراکز تولید برق می شود، تصریح کرد: در قطعی برق بخش تولمات اکیپ های متعددی برای شناسایی و عیب یابی اعزام شدند تا علت در کوتاه ترین زمان علت شناسایی و برطرف شود.

وی با تأکید برلزوم پاسخگویی مسئولان و داشتن صداقت با مردم، افزود: اگر مسئولان رو در رو با مردم صحبت کرده و پاسخگوی مشکلات آنها باشند مردم نیز در مواقع لزوم با مسئولان همکاری لازم را انجام می دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها