کد خبر: 219153
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۳:۳۱:۰۰
| |

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه؛

فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد
کد خبر: 219153
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پیش از ظهر امروز مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری و استانی و همچنین تعدادی از معتمدین و بزرگان طوایف استان در حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد.

علی‌نقی طهرانی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: سپاه پاسداران با داشتن ویژگی هایی همچون ایمان و انقلابی بودن در واقع نماد قدرت انقلاب اسلامی است.

علی‌نقی طهرانی‌زاده افزود: دلیل اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز مورد دشمنی دشمنان قرار گرفته است این است که نقطه امید مستضعفان شده است.

وی ادامه داد: با گذشت 3 سال از فرماندهی سردار حسین معروفی در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شاهد این هستیم که اقدامات متعددی در حوزه های مختلف خصوصا محرومیت زدایی در استان عملیاتی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش های سردار معروفی اظهار داشت: حضور خانواده شهدا در این محفل بیانگر جایگاه شهدا به عنوان شمع محفل بشریت در عصر حاضر است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم بستر ساز ظهور حضرت مهدی (عج )به عنوان یگانه منجی عالم بشریت باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار «حسین معروفی» فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تقدیر و سردار «امان الله گشتاسبی» به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان معرفی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها