حمید استیلی:

خوشحالم که فدراسیون از تیم ملی امید حمایت می‌کند

مدیر تیم فوتبال المپیک گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه با حمایت از تیم المپیک، شرایط مناسبی را برای این تیم مهیا کرده‌اند.

خوشحالم که فدراسیون از تیم ملی امید حمایت می‌کند
کد خبر: 219163
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال المپیک در خصوص مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه حمایت فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه در خصوص رفع مشکلات تیم المپیک باعث شد تا انگیزه مضاعفی به تیم المپیک تزریق شود. از حمایت‌های هیئت رئیسه و فدراسیون فوتبال خوشحالم و امیدوارم باشگاه‌ها نیز همچون گذشته با تعامل بیش از پیش، زمینه‌ای را فراهم کنند که بدون دغدغه در مسابقات پیش رو حاضر شویم. عدم در اختیار گذاشتن بازیکن به تیم المپیک مشکلی بود که سالیان سال گریبانگیر این تیم بوده و اکنون با حمایت مسئولان این معضل قابل حل است.

مدیر تیم فوتبال المپیک در پایان درباره برگزاری اردوی این تیم گفت: بازیکنان روز 30 تیرماه وارد اردو می‌شوند و تهران را به مقصد عراق جهت انجام دو دیدار دوستانه در روزهای 3 و 6 مردادماه، ترک می‌کنند. سپس تیم ملی روز 7 مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز 11 مرداد ماه وارد اردو می‌شود. پس از برگزاری چند جلسه تمرینی، این تیم روز 15 مرداد ماه به چین سفر می‌کند تا یک دیدار دوستانه با تیم المپیک چین در روز 18 مردادماه برگزار کند. پس از پایان این دیدار دوستانه، ملی‌پوشان مستقیم به اندونزی سفر خواهند کرد تا در رقابت‌های آسیایی به مصاف عربستان، کره شمالی و میانمار بروند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها