کد خبر: 219167
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

عضو هیئت مدیره استقلال:

وزیر ورزش 500 هزار دلار به استقلال کمک کرد اما به پرسپولیس نه!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای صدور رضایت‌نامه مرتضی تبریزی رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان از این باشگاه درخواست کرده است.

وزیر ورزش 500 هزار دلار به استقلال کمک کرد اما به پرسپولیس نه!
کد خبر: 219167
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر عباس ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال به میان هواداران معترض این تیم آمد که مقابل باشگاه تجمع کرده بودند. عضو هیئت مدیره باشگاه ضمن دعوت هواداران به آرامش به آنها گفت: سال گذشته 13 میلیارد تومان از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم و امروز هم 200 میلیون تومان به حساب احمد جمشیدیان واریز کردیم. ما همچنین بخشی از بدهی هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی را نیز پرداخت کردیم.

وی افزود: سال گذشته 46 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و اگر بدهی‌های قبلی نبود، 13 میلیارد تومان در حساب باشگاه پول بود. متأسفانه جام جهانی هم برای ما خوب نبود، چون یک بازیکن مصدوم برای ما ماند و بقیه هم هوایی شدند.

هواداری به ملکی گفت که چطور پرسپولیس می‌تواند بازیکن بگیرد، اما استقلال نه که عضو هیئت مدیره استقلال گفت: اگر تاریخ چک پرسپولیسی‌ها برسد، آنها هم با این شرایط به مشکل می‌خورند. اگر ماجرای انتقال مهدی طارمی به ریزه اسپور ترکیه برای استقلال اتفاق می‌افتاد، الان باید چه کار می‌کردیم؟ ما باید اول بدهی‌های باشگاه را پرداخت می‌کردیم تا مشکل حذف از آسیا را نداشته باشیم.

ملکی در واکنش به سؤال هواداری مبنی بر اینکه چطور وزیر ورزش به پرسپولیسی‌ها در ماجرای جریمه ریزه اسپور کمک کرد، اما به استقلال نه، تصریح کرد: وزیر ورزش هفته گذشته 500 هزار دلار به ما داد، اما به پرسپولیسی‌ها نه.

وی در رابطه با وضعیت سیدمجید حسینی عنوان کرد: حسینی را به طور قطع می‌خواهیم و او را حفظ خواهیم کرد. اگر حتی یک میلیون دلار بدهند، حسینی را نمی‌فروشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن برای دادن رضایت‌نامه دو میلیارد و 500 هزار تومان خواسته و خودش هم دو میلیارد می‌خواست، ما که نمی‌توانیم این پول را بدهیم. در مورد علی کریمی هم باید بگویم که گفته می‌شود او مصدومیت کهنه دارد و نمی‌تواند فوتبال بازی کند. ما کریمی را نزد دو متخصص فرستاده‌ایم تا ببینند وضعیتش چطور است. اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد می‌بندیم.

ملکی در ادامه گفت‌وگوی خود با هواداران گفت: سال گذشته اشتباه کردم در برنامه نود صحبت‌هایی انجام دادم. پس از آن دیدید که حرف نزدیم و تیم بهتر کار کرد. دوست ندارم مصاحبه کنم، چون ممکن است خبرنگاران از حرف‌های من سوژه درست کرده و نان در بیاورند!

صحبت‌های ملکی باعث ناراحتی خبرنگاران حاضر در باشگاه شد و در ادامه عضو هیئت مدیره توضیح داد که منظورش چیز دیگری بوده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها