کد خبر: 219186
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۲:۰۰
| |

تبریزی در ذوب آهن می‌ماند

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که اولویت باشگاه ذوب‌آهن روی ماندن تبریزی در این تیم است.

تبریزی در ذوب آهن می‌ماند
کد خبر: 219186
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد جمشیدی درباره جدایی مرتضی تبریزی از تیم فوتبال ذوب‌آهن و انتقال این بازیکن به استقلال, گفت: هنوز در هیئت مدیره باشگاه صحبتی جدی درباره جدایی این بازیکن نشده است. در حال حاضر تبریزی با تیم تمرین می‌کند و اولویت باشگاه هم ماندن این بازیکن در ذوب‌آهن است که البته اولویت خودِ تبریزی نیز روی همین تصمیم است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود, بحث انتقال تبریزی به استقلال قطعی است و فقط دو باشگاه بر سر مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن اختلاف‌نظر دارند, عنوان کرد: رویکرد ما در باشگاه ذوب‌آهن همیشه بحث شفاف‌سازی بوده است، اما فعلاً هیچ بحثی در این باره در هیئت مدیره نداشته‌ایم و هدف‌مان این است که کماکان تبریزی را در تیم حفظ کنیم. اگر قرار باشد تبریزی به تهران برود, این موضوع باید در هیئت مدیره باشگاه به تصویب برسد، اما این را که قرار است چه مبلغی برای رضایت‌نامه وی توافق شود، آذری باید اعلام کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن راجع به اینکه آیا ذوب‌آهن بازهم بازیکن جدید خواهد گرفت یا خیر, اشاره کرد: وضعیت تیم بسیار خوب است و تقریباً 90 درصد بازیکنان مدنظر جذب شده‌اند, شاید به یکی دو بازیکن دیگر احتیاج داشته‌ باشیم که اگر نیاز باشد, باشگاه برای جذب آنها نیز اقدام می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها