مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

آغاز پرداخت وام 4 میلیون تومانی به بازنشستگان از مرداد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی 50 طرح در بخش‌های بیمه‌ و درمانی این سازمان با اعتباری معادل 250 میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

آغاز پرداخت وام 4 میلیون تومانی به بازنشستگان از مرداد
کد خبر: 219201
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدتقی نوربخش در آیین گشایش شعبه دوم اداره تامین اجتماعی کاشان، اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی پرداخت وام بازنشستگان به ارزش 40 میلیون ریال از ابتدای مرداد ماه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اعتبار وام به بازنشستگان به میزانی که در تبصره بودجه سال 97 سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده است، با نرخ چهار درصد به این گروه از شهروندان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح نوین شعبه‌های تامین اجتماعی از ابتدای تیرماه جاری در کشور آغاز شده است که با اجرای این طرح‌ها 42 میلیون نفر از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کشور بدون مراجعه به شعب این سازمان، بسیاری از خدمات را دریافت می‌کنند.

با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شعبه دوم اداره تامین اجتماعی کاشان در منطقه راوند در ساختمان استیجاری با زیربنای بیش از 250 مترمربع گشایش یافت. شهرستان کاشان 87 هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از 23 هزار نفر مستمری بگیر دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها