کد خبر: 219400
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری سکه و ارز در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از کلاهبرداری 25 میلیارد ریالی مربوط به خرید و فروش سکه و ارز در شیراز خبر داد.

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری سکه و ارز در شیراز
کد خبر: 219400
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کلاهبرداری 25 میلیارد ریالی مربوط به خریدوفروش سکه و ارز در شیراز خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه 5 نفر دستگیر شدند و با توجه به اقرار متهمان سرکرده اصلی باند کسی بوده که با عنوان سلطان سکه در تهران دستگیر شد.

وی از کشف 5 هزار سیم‌کارت جعلی ثبت‌ شده در شیراز خبر داد و گفت: در پی شکایات متعدد مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، موضوع در دستور کار قرار گرفت که در پی آن یک متهم فراری که اقدام به فروش سیم‌کارت جعلی داشته، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح نوع فعالیت این متهم افزود: متهم با استفاده از سیم‌کارت‌های جعلی و بدون هویت و 8 هزار پاسپورت که متعلق به افراد نامعلوم از کشورهای فیلیپین، عراق و دیگر کشورهای آسیایی بوده اقدام به ثبت سیم‌کارت‌ها می‌کرده است.

گودرزی با بیان اینکه سیم‌کارت‌های فعال در یکی از خیابان‌های شیراز با هزینه‌های بیشتری فروخته می‌شد، افزود: درنهایت یکی از توزیع‌کنندگان سیم‌کارت دستگیر و در یک عملیات غافلگیرکننده از منزل وی 5 هزار سیم‌کارت فعال بدون هویت و یا دارای هویت جعلی کشف شد.

وی بیان کرد: همچنین متهم فراری به همدستی یک مجرم سابقه‌دار اقدام به تأسیس شرکتی به نام نگین صنعت فسا مهر جنوب کرده و اقدامات کلاه‌برداری را از طریق این شرکت جعلی انجام می‌داده است که در روز گذشته 2 نفر به‌عنوان سرگروه دستگیر شدند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها