برق پنج ساختمان مرکزی بانک ها بدلیل مصرف بیش از اندازه قطع شد

با توجه به شرایط فعلی که تامین برق پایدار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شرکت توزیع نیروی برق تهران نسبت به قطع برق برخی ادارات و ارگان هایی که مدیریت مصرف بهینه را رعایت نکرده اند، اقدام کرد.درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق 5 ساختمان مرکزی بانک ها و 25 ساختمان اداری قطع شد.

برق پنج ساختمان مرکزی بانک ها بدلیل مصرف بیش از اندازه قطع شد
کد خبر: 219404
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق 5 ساختمان مرکزی بانک ها و 25 ساختمان اداری قطع شد.

به گزارش وزارت نیرو، با توجه به شرایط فعلی که تامین برق پایدار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نسبت به قطع برق برخی ادارات و ارگان هایی که مدیریت مصرف بهینه را رعایت نکرده اند، اقدام کرد.

بر این اساس، برابر گزارش دریافتی از کمیته ویژه کنترل و ممیزی مصارف برق ادارات، از 11 بانک و ساختمان های اداری پایتخت ارزیابی ویژه به عمل آمد و در راستای عدم رعایت بخشنامه استانداری و بد مصرفی، روز گذشته برق 30 مرکز در شهر تهران قطع شد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها