کد خبر: 219406
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان اعلام کرد:

پرداخت وام 6 درصد به متقاضیان ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: برای متقاضیان ساخت و ساز در بافتهای ناکار آمد وام با کارمزد 6 درصد پرداخت می‌شود.

پرداخت وام 6 درصد به متقاضیان ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده
کد خبر: 219406
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین شیری مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه ستاد تشکیل شده باز آفرینی شهری بادید همه برنامه های اصلاحی خود را در طرح جامع تفصیلی بگنجاند گفت: در طرحهای جامع تفصیلی شهرها اگر مواردی وجوددارد که نیاز به اصلاح دارد توسط شورای شهر وشهرداری واداره راه تصمیمات لازم را جهت بازنگری قبل از بسته شدن زمان برای اینکار انجام دهند.

شیری بیان داشت:شهرستان میناب یکی از شهرستانهای مورد نظر در این ستاد برای اصلاح طرح باتوجه به بافت شهری آن است که متولیان کار باید پیش از اتمام زمانبندی اقداماتی که نیاز به بازنگری مجدد دارد را گزارش کنند تا بتوانیم شرایط را برای این شهرستان درنظر گرفت.

مدیر کل راه وشهرسازی هرمزگان با اشاره به طرح واگذاری سند مالکیت زمین بیش از 30سال سکونت وزمان ساخت به مالکان گفت:یکی از موضوعات مهم برای اداره راه وشهرسازی بحث واگذاری سند مالکیت به مالکانی است که هنوز موفق به دریافت سند مالکیت منازل مسکونی خود نشده اند.

شیری گفت:افرادی که در زمینهای دولت بر اساس نقشه های هوایی موجود اقدام به ساخت وساز کرده وزمان سکونت در ملک خود به بیش از 30 سال میگذرد با مراجعه به اداره راه برای دریافت سند اقدام کنند.

شیری با اشاره به یکی از موضوعات مهم در بافتهای ناکار آمد در استان بیان داشت:برای همه متقاضیانی که در این بافتها بتواند زمینه ساخت وساز را فراهم سازند وامهایی با کارمزد 6درصد وبدون پیش پرداخت وضامن در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راه وشهرسازی تصریح کرد:این اقدام میتواند زمینه را برای ساخت ساز در بافتهای فرسوده وناکارآمد جهت کمک به نوسازی در بافت شهری فراهم کند که برای هر واحد از آن به متقاضیان 30میلیون تومان وام پرداخت می شود.


شیری در خصوص جاده چهارده روستا در شهرستان بشاگرد که منجر به کوتاهی مسافت میشود گفت : این جاده یکی از اولویتهای اداره راه برای تکمیل آن است که پیمانکاران در چند نقطه مشغول به بازگشایی وزیرسازی هستند .

شیری عنوان کرد:با تکمیل این عملیات امیدوار هستیم تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن این جاده را به بهره برداری برسانیم تا مردم بشاگرد از جاده که یک ظرفیت خوب برای شهرستان محسوب میشود استفاده کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها