کد خبر: 219416
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۵۴:۰۰
| |

شورشیان ادلب قصد حمله به شهرک‌های شیعه‌نشین الفوعه و کفریا را دارند

منابع سوری اعلام کردند که گروه‌های شورشی ادلب به تلافی حمله احتمالی ارتش سوریه علیه این استان برای عملیات نظامی که شهرک‌های شیعه نشین الفوعه و کفریا را هدف قرار دهد، آماده می‌شوند.

شورشیان ادلب قصد حمله به شهرک‌های شیعه‌نشین الفوعه و کفریا را دارند
کد خبر: 219416
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| هیئت تحریرالشام (النصره سابق) با همکاری تعدادی از گروه‌های شورشی در ادلب برای عملیات نظامی علیه شهرک‌های شیعه‌نشین کفریا و الفوعه در حومه شمالی این استان آماده می‌شوند.

به گزارش روزنامه رأی الیوم، همچنین جنگنده‌های ارتش سوریه طی ساعات گذشته حملاتی را در طول نوار غربی جسرالشغور تا منطقه سهل الغاب در حومه حماه انجام دادند.

مناطق حومه ادلب و حلب شاهد عملیات ترور و حملات هستند. به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، روز شنبه یک بمب در نزدیکی مرکز پلیس وابسته به مخالفان در شهرک سرمدا در حومه شمالی ادلب رخ داد که به کشته شدن تعدادی از مخالفان منجر شد.

همچنین شهر خان شیخون در حومه جنوبی ادلب شنبه شاهد ترور یکی از نیروهای جیش العزه و زخمی شدن تعدادی دیگر از جیش الاحرار بود. در عین حال در این مناطق حملات و تیراندازی‌های دیگری نیز صورت گرفت. خبرگزاری اعماق وابسته به داعش نیز از سه عملیات علیه نیروهای هیئت تحریرالشام در شهرهای سراقب و سرمین خبر داد. این نیروها و فرماندهان در معره النعمان اعدام شدند. همین مساله گروه هیئت تحریرالشام را به حمله به مقرهای داعش در منطقه سهل الروج وادار کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها